Kaçırmış olabilirsiniz: 44 yıl hapiste kalan adamın günümüz teknolojisine tepkisi

Son 44 yılını hapiste geçiren adam günümüz teknolojisine karşı neler yaşıyor olabilir?

Son 44 yılda teknoloji ne kadar gelişti diye hiç düşünmüş müydünüz? Son 44 yılı geçelim, son 1 yılda dahi teknoloji anlamında çok önemli değişimler oldu. Peki 1970'den bugüne kadar teknolojiden uzak şekilde yaşadığınızı ve bugün New York'a, teknolojinin göbeğine düştüğünüzü düşünün. Nasıl bir tepki verirdiniz?

1970'den beri yani son 44 yıldır hapiste olan Otis Johnson'ın tam olarak yaşadığı olay da bu. 1970 yılında bir polis memurunu öldürme suçuyla hapse giren Johnson, cezasını çekti ve şu an New York sokaklarında gelişen teknolojiye ayak uydurmaya çalışıyor.

Otis Johnson'ı New York'ta bulan Al Jazeera ekibi, kendisiyle bu konuyla ilgili dikkat çekici bir röportaj gerçekleştirmiş.

Röportajı özet geçmek gerekirse Johnson, devamlı olarak yolda kendi kendine konuşan insanları(kulaklıkla konuşan insanları kastediyor) gördüğünü ve bu insanları ilk başlarda gizli ajan sandığını belirtiyor. Ayrıca etrafında daha önce hiç görmediği yiyecekleri gördüğünü söyleyen Johnson, sokaklardaki dev elektronik billboard'ların da kendisini bir hayli etkilediğini belirtiyor. Johnson etrafının iPhone'larla çevrili olduğunu da söylemeden geçmiyor.

Johnson şu anda ise, Times Meydanı'ndaki ve parkta meditasyon yapan insanları seyretmek gibi basit zevkleri olduğunu söylüyor. İşte o röportaj;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.