Lütfullah Kitapçı, Vodafone İrlanda'da Başkan Yardımcısı oldu

2009 yılında Vodafone Türkiye’ye katılan, 2014 yılından bu yana Vodafone Almanya'da Bireysel Pazarlama Direktörü olarak görev alan Lütfullah Kitapçı, Vodafone İrlanda’ya Bireysel Satış ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak atandı.

Vodafone Türkiye'nin uluslararası arenada "Türk reçetesi" olarak anılan stratejik dönüşüm programının başarısıyla yurtdışına atanan üst düzey yöneticiler hızla yükseliyor. 2009-2014 yılları arasında Vodafone Türkiye'de Bireysel Pazarlama Direktörü olarak görev alan ve 1 Şubat 2014'te Vodafone Almanya Bireysel Pazarlama Direktörlüğünü üstlenen Lütfullah Kitapçı, Vodafone İrlanda'ya Bireysel Satış ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak atandı.

Kariyerine 2001 yılında yönetim danışmanı olarak başlayan Kitapçı, Türkiye ve Hindistan'da farklı telekomünikasyon firmalarında danışmanlık projeleri yaptıktan sonra 2005 yılında Vodafone Çek Cumhuriyeti'ne katıldı. Çek Cumhuriyeti'nde Strateji, Planlama ve Program Kıdemli Müdürlüğü ve KOBİ ve Kurumsal Müşterilerden Sorumlu Kıdemli Müdür olarak görev yapan Kitapçı, 2009 yılında Türkiye'ye dönüş yaptı ve Vodafone Türkiye Bireysel Pazarlama Direktörü olarak atandı. Koç Üniversitesi İşletme Bölümü'nden mezun olan ve Harvard Business School Genel Yönetim Programı'nı tamamlayan Kitapçı, pazarlama alanındaki başarıları sonucunda Vodafone'un en büyük operasyonu olan Vodafone Almanya'ya 2014 yılı başında Bireysel Pazarlama Direktörü olarak atanmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.