LG'nin 2016 yol haritası ve LG G5'in çıkış tarihi ortaya çıktı!

Güney Koreli bir internet sitesinde LG'nin 2016 yol haritasına dair bilgiler paylaşıldı.

2015 yılının Koreli akıllı telefon üreticisi LG için iyi geçtiğini söyleyebiliriz. Amiral gemisi LG G4'ün dışında piyasaya çıkardığı çift ekranlı LG V10 modeliyle bir hayli ses getirmeyi başaran firma, bir süredir de 2016 yılında çıkaracağı modelleri üzerinde çalışıyor.

Bu anlamda son olarak geçtiğimiz haftalarda firmanın gelecek yılki amiral gemisi modeli LG G5'in radikal değişikliklerle geleceği iddia edilmişti. Bugün ise Güney Koreli web portalı Daum'da LG'nin 2016 yol haritasına dair veriler paylaşıldı. Verilen bilgilere göre daha önceden iddia edildiği gibi LG, G Flex 3 modelini 2016'nın başında düzenlenecek olan CES 2016 etkinliğinde duyurmayacak. LG'nin G Flex 3 için daha farklı planları var gibi görünüyor.

Diğer taraftan bunların dışında en çok merak edilen konuya, LG G5'e gelelim. Gelen bilgilere göre LG, yeni amiral gemisi G5'i 2016'nın Nisan ayının sonlarına doğru açıklayacak.

Zaten LG, geçtiğimiz yıl G4 modelini 28 Nisan tarihinde, ondan önceki G3 modelini de 27 Nisan tarihinde açıklamıştı. Söylenene göre LG önümüzdeki yıl da bu geleneğini sürdürecek.

Öte yandan gelecek yıl LG'nin V10 modelinin de bir devam modelini çıkaracağı söyleniyor. Bu model ise 2016'nın ikinci yarısında piyasaya çıkartılacak. LG'nin bu modelleriyle ilgili detaylar geldikçe aktarmaya devam edeceğiz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.