Akıllı telefon kullanıcıları en çok ne istiyor?

2016'ya girerken akıllı telefon kullanıcıları en çok hangi konuda endişeli?

Zaman zaman düzenlediği anketlerle mobil kullanıcıların nabzını tutan PhoneArena sitesi, son hazırladığı ankette, "2016'da telefon üreticileri neye odaklanmalı?" diye sordu. Gelen cevapların büyük bir kısmı, "pil ve pil ömrüyle" ilgili oldu.

Gerçekten de akıllı telefonlarda pil konusunda yıllardır sıkıntılar yaşanıyor ve biz de birçok incelememizde bu konuya değiniyoruz. Birçok telefon, tek şarj ile bir günü ucu ucuna tamamlayabiliyor. İkinci günü gören olursa seviniyoruz, ama bu durumun daha sağlam bir çözüme kavuşması da gerekiyor.

İşte "2016'da telefon üreticileri neye odaklanmalı?" sorusunun cevap yüzdeleri...

- Daha iyi tasarım malzemesi kullanılarak daha güzel tasarımlar yapılmalı - %6.27

- Ekran görüntü kalitesi artırılmalı - %1.27

- Daha iyi yazılım ve arayüz kullanılmalı - %16.18

- İşlem gücü artırılmalı - %1.6

- Kamera performansı artırılmalı - %7.48

- Daha büyük piller kullanılmalı ve bu piller daha tasarruflu çalışmalı - %63.68

- Daha iyi ses veren hoparlörler olmalı - %2.48

- Diğer - %1.05

Anket için toplamda 1817 oy kullanılmış ve bu oyların 1157 tanesi pil seçeneğine verilmiş.

Peki ya sizce yeni üretilecek telefonlarda öncelikler neler olmalı?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.