Yılbaşında Turkcell'liler 300 milyon SMS gönderildi

Turkcell’liler, 31 Aralık 2015 ile 1 Ocak 2016 tarihleri arasında cep telefonundan 634 milyon dakika konuşulurken, yılbaşı kutlamaları için gönderilen SMS’lerin sayısı ise yaklaşık 300 milyon oldu. Turkcell’liler yılbaşı boyunca 2 milyon GB’ın üzerinde mobil internet kullandı.

Turkcell'liler, yılbaşında Turkcell'e en yoğun günlerinden birini yaşattı. 31 Aralık 2015-1 Ocak 2016 tarihlerini kapsayan 48 saatlik sürede sürede, Turkcell'liler yakınlarıyla toplam 634 milyon dakika konuşurken, 2 gün boyunca gönderilen SMS'lerin sayısı da 300 milyona ulaştı. Yeni yılda en çok konuşan ilk 10 il sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Kocaeli, Adana, Mersin, Diyarbakır, Konya oldu. Turkcell'liler yeni yıla girerken 23:55 ile 00:05 arasındaki sadece 10 dakikalık dilimde ise 3 milyon dakikadan fazla konuştu.

Mobil internette İstanbul yine birinci

Turkcell'liler, yılbaşında da mobil internet kullanmanın keyfini çıkardı. 2 gün boyunca 2 milyon GB'ın üzerinde mobil internet kullanılırken, mobil internet kullanımının en yoğun olduğu ilk 10 il sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Kocaeli, Hatay, Mersin, Adana ve Gaziantep olarak gerçekleşti. Yurtdışındaki sevdikleri ile de 1.7 milyon dakika konuşan Turkcell'liler, en çok Almanya'daki yakınlarıyla yeni yıl sevincini paylaştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.