Dizüstü bilgisayar üreticileri önlem almaya başladı!

Son yayınlanan bir rapor üreticilerin düşüşle karşılaştıklarını ortaya koyuyor.

Yeni teknolojiler geliştiriliyor, yeni ürünler piyasaya sürülüyor. Ancak madalyonun diğer bir yüzü var, yani üretici tarafı. 2016'da dizüstü PC pazarında tek haneli sevkiyatta düşüş olması bekleniyor. Üst tedarik zinciri kaynakları ise bu durumda üreticilerin biraz daha agresif davranacağını ve maliyeti kurtarmak için belirli önlemler almaya başladığını belirtti.

Notebook pazarında tablet cihazların etkisi zayıflamaya başladı. Buna rağmen yayınlanan raporlar yıllık düşüşün yaşanacağı yönünde.

Söylentilerin üstünü biraz daha açarsak birçok şirketin bulut ve nesnelerin interneti sektöründe çözüm arayışına girdikleri ortaya çıkıyor. Çoğu belki de bu sene önemli sonuçlar elde etmeyebilir.

Nesnelerin interneti pazarı daha yeterince kararlı değil. Dizüstü bilgisayar üreticileri ise bu sektörde ilerlemek için çok çalışmak zorunda kalabilir. Kaynaklar konuyla ilgili olarak şirketlerin ince ve daha hafif form faktörlerine ulaşması gerektiğini ve endüstriyel tasarımlar üstünde belirli bir yükseltmenin yapılması gerektiğini söyledi.

Piyasa gözlemcilerine göreyse ortaya çıkarılacak olan yeni melez çözümler, üreticilerin önündeki engelleri azaltacağını düşünüyor. Şimdilik dizüstü pazarı karışık bir durumda. Neler olacağını ise ilerleyen zamanda öğreneceğiz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.