Yeni Doom'daki yaratıklar, bölümler ve dahası hakkında bilgiler

Oyunun kapalı alpha dosyasında meğerse başka bilgiler de varmış.

Doomworld üyelerinden 'MrDope', Doom'un bir süre önce yayınlanan kapalı alpha sistem dosyalarını kurcalamış ve ortaya bazı dikkat çekici bilgiler çıkarmış. Eğer oyun hakkında hiçbir şey bilmek istemiyorsanız, bundan sonrasını okumamanızı tavsiye ederiz.

Bazı bilgiler şöyle:

- Oyunda yer alan sinematik videolar, görsel olarak oyunun grafiklerinden daha iyi.

- Klasik Doom yaratıklarından olan ve Doom 3'te yer verilmeyen Spiderdemon (Mastermind), yeni Doom ile geri dönüyor.

- Oyunda Olivia isminde bir kadın karakter var ve yaşanan kötü olaylarda bu karakterin parmağı olabilir. Game Informer'ın son sayısındaki Doom yazısında bahsedilen "Crazy Lady" lakaplı karakter bu olabilir.

- Askerlerin UAC personeliyle savaştığı bildirilmiş.

- Oyunun zorluk seviye isimleri, orijinal Doom ve Doom 2'deki zorluk seviyesi isimleriyle aynı.

- Hemen her kod satırında "Zion" ismi görünüyor. Bu, Doom projesinin orijinal ismi olabilir.

- "Prowler" isminde yeni bir yaratık var.

- Multiplayer'da oyuncular kendi görünüşlerini ve silahlarını kişiselleştirebilecek.

- Oyundaki bazı bölümlerin isimleri: The Foundry, Olympia, Surface, Argent Tower, BFG Division, Blood Keep, Crash, Electro Tower, Lazarus, The Titan Realm.

Doom, PC, PlayStation 4 ve Xbox One platformları için 13 Mayıs'ta raflarda yerini alacak. Son yayınlanan videosu ve koleksiyonluk versiyon detayları için tıklayın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.