Huawei CEO'su Richard Yu: 5 yıl içinde telefon pazarının lideri olacağız

Huawei'nin CEO'su Richard Yu görünüşe göre gelecek konusunda oldukça iddialı.

Çin merkezli akıllı telefon üreticisi Huawei'nin son yıllardaki atağı herkesçe biliniyor. Son yıllarda ürettiği "Huawei P" ailesine mensup akıllı telefonlarıyla da pazardaki diğer firmaların amiral gemisi telefonlarına kafa tutmayı başaran firma, Google ile yapılan "Nexus" iş birliğinin de etkisiyle akıllı telefon pazarında üçüncü sıraya yerleşmeyi başarmıştı.

Ancak görünüşe göre Huawei daha da yukarıları hedefliyor. Huawei Tüketici İş Grubu CEO'su ve Huawei Cihazlar Başkanı Richard Yu yaptığı açıklamada iki, üç yıl içerisinde Apple'ı geride bırakarak akıllı telefon pazarında üçüncü sıraya yerleşeceklerini söyledi.

Sözlerine devam eden Yu, 5 yıl içerisinde ise Samsung'u da geride bırakarak akıllı telefon pazarında lider olmayı hedeflediklerini söyledi.

Öte yandan Huawei'nin son yıllardaki devamlı yükselişi göz önünde bulundurulursa bu hedefin "imkansız" olmadığını söyleyebiliriz.

Huawei geçtiğimiz yıl dünya genelinde 104.1 milyon akıllı telefon satışı gerçekleştirirken Apple, 225.9 milyon iPhone satışı, Samsung ise 320.2 milyon akıllı telefon satışı gerçekleştirmişti.

Ne dersiniz, Huawei 5 yıl içinde hedeflediği gibi akıllı telefon pazarının lideri olabilir mi?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.