Beşiktaş'a özel parfüm: Beşiktaşk

Vodafone Türkiye, stat hasretiyle yanıp tutuşan Beşiktaşlılara anılarını canlandıracak çok özel bir parfüm hazırladı.

Beşiktaş JK ile sponsorluk anlaşmasına imza atan Vodafone Türkiye, Vodafone Arena'nın açılışına geri sayımın başladığı şu günlerde stat hasreti çeken Beşiktaşlılara birbirinden özel sürprizler yaşatmaya devam ediyor. #HasretBitiyor konsepti kapsamında stat anılarının Vodafone Arena ile yeniden hayat bulacağına dikkat çeken Vodafone Türkiye, Beşiktaşlıların özledikleri hatıraları Vodafone Arena'nın kokusuyla beraber canlandırmak amacıyla "Beşiktaşk" isimli özel bir parfüm tasarladı.

Koku duyusu konusunda uzman olan, Türkiye'nin en iyi parfümörlerinden Vedat Ozan tarafından tasarlanan parfüm, stada ilk girildiğinde taraftarın yüzüne vuran Boğaz havasının, zaferlerin yaşandığı sahanın çimlerinin ve Dolmabahçe'nin çınarlarının kokularından esinlenen yoğun bir çalışmanın sonucunda ortaya çıktı. Tek bir kokuyla binlerce stat hatırasını içinde saklayan "Beşiktaşk"ın, Beşiktaşlıların özlemini dindirmesi bekleniyor. Sınırlı sayıda üretilen parfüm, 14 Şubat'ta Vodafone KaraKartal'a ilk üyeliğini gerçekleştiren talihliye, Beşiktaş JK takımına ve sosyal medyada Vodafone Arena hesaplarıyla en çok etkileşime geçen talihliye birer adet hediye edilecek. Parfümün bir örneği de Beşiktaş JK müzesinde sergilenecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.