Reklam engelleme uygulamalarının kullanımı hızla artıyor

Tune, 2017 yılı sonlarında kullanıcıların reklam engelleme eğilimlerinin %80 civarında olacağını belirtiyor.

Tune'un yaptığı araştırmaya göre son yıllarda mobil kullanıcıların %25'i reklam engelleme yazılımlarını kullanıyor. 3000-4000 Civarı kullanıcı arasında yapılan araştırma sonuçlarına göre reklam engelleme eğilimi endişe verici şekilde artmış.

Kasım 2015'ten sonra yazılım yükleyenlerin oranı %8 civarındayken önceki 4-6 aylık dönemde yükleyenlerin oranının ise %3'e yakın olduğu görülüyor.

Eylül ayına kadar bu tür uygulamaların yayınlanması iOS tarafından yasaktı.

Tune, 2017 yılı sonlarında kullanıcıların reklam engelleme eğilimlerinin %80 civarında olacağını belirtiyor. Tune'un CEO'su Peter Hamilton, reklamların faydasız, rahatsız edici olduğunu ve bu yüzden engellendiğini belirtiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.