Alcatel, Dünya Mobil Kongresi’nden 15 tane ödülle döndü

Alcatel için Dünya Mobil Kongresi’nde son derece hareketli bir hafta oldu.

15 ödüle layık görülen markanın IDOL 4 ve IDOL 4S ürünleri kongrenin en iyi iki ürünü seçildi. 20 Şubat'ta düzenlenen ve 200'den fazla kişinin katılım gösterdiği basın toplantısında ALCATEL yeni marka stratejisi ile birlikte IDOL 4 akıllı telefon ve PLUS 10 2si 1 arada serilerini tanıttı.

ALCATEL küresel cep telefonu pazarında en iyi 5 arasında yer alarak A.B.D'de 4 numara, Güney Amerika'da ise 2 numara olma hedefini gerçekleştirmiş oldu. ALCATEL, IDOL 3'ün geçen yılki başarılı lansmanı sayesinde pazarda sağlam bir yerin temellerini atarak yeni iddiası olan IDOL 4 ve IDOL 4S ile ivme kazanmaya devam ediyor.

IDOL 4 serisi taşıyıcı kanalları, büyük perakende zincirleri, çevrimiçi mağazalar ve e-perakendecilerin dahil olduğu geniş bir dağıtım yelpazesinden yararlanarak tüketiciler için çok daha kolay bir alışveriş süreci sunacak. Bu stratejik hamle IDOL 4 serisini hızla gelişen pazar segmenti içerisinde konumlandıracak ve trend teknolojisini tüm tüketici grupları için uygun hale getirecek. Mayıs 2016 itibariyle ilk üç ay içerisinde küresel bazda 50 pazara yükleme başlayacak.

ALCATEL Pazarlama Müdürü, Dan Dery; "Dünya Mobil Kongresi'nde bu yıl bizim için son derece heyecan verici oldu" ifadesini kullandı ve sözlerine şöyle devam etti; "Yeni marka stratejimizi ve iddialı IDOL 4 serimizi sunduktan sonar pek çok ödüle değer görülmek bizi çok heyecanlandırdı. Bu bize doğru yolda olduğumuzu ve kitle Pazar tüketicilerine uygun bir teknoloji ürettiğimizi gösterdi."

ALCATEL için Dünya Mobil Kongresi'nde son derece hareketli bir hafta oldu. 15 ödüle layık görülen markanın IDOL 4 ve IDOL 4S ürünleri kongrenin en iyi iki ürünü seçildi. 20 Şubat'ta düzenlenen ve 200'den fazla kişinin katılım gösterdiği basın toplantısında ALCATEL yeni marka stratejisi ile birlikte IDOL 4 akıllı telefon ve PLUS 10 2si 1 arada serilerini tanıttı.

ALCATEL küresel cep telefonu pazarında en iyi 5 arasında yer alarak A.B.D'de 4 numara, Güney Amerika'da ise 2 numara olma hedefini gerçekleştirmiş oldu. ALCATEL, IDOL 3'ün geçen yılki başarılı lansmanı sayesinde pazarda sağlam bir yerin temellerini atarak yeni iddiası olan IDOL 4 ve IDOL 4S ile ivme kazanmaya devam ediyor.

IDOL 4 serisi taşıyıcı kanalları, büyük perakende zincirleri, çevrimiçi mağazalar ve e-perakendecilerin dahil olduğu geniş bir dağıtım yelpazesinden yararlanarak tüketiciler için çok daha kolay bir alışveriş süreci sunacak. Bu stratejik hamle IDOL 4 serisini hızla gelişen pazar segmenti içerisinde konumlandıracak ve trend teknolojisini tüm tüketici grupları için uygun hale getirecek. Mayıs 2016 itibariyle ilk üç ay içerisinde küresel bazda 50 pazara yükleme başlayacak.

ALCATEL Pazarlama Müdürü, Dan Dery; "Dünya Mobil Kongresi'nde bu yıl bizim için son derece heyecan verici oldu" ifadesini kullandı ve sözlerine şöyle devam etti; "Yeni marka stratejimizi ve iddialı IDOL 4 serimizi sunduktan sonar pek çok ödüle değer görülmek bizi çok heyecanlandırdı. Bu bize doğru yolda olduğumuzu ve kitle Pazar tüketicilerine uygun bir teknoloji ürettiğimizi gösterdi."

IDOL 4 Serisi

IDOL 4'ün yüksek kalitede görüntüsü ve hissine atıfta bulunulan, sanal gerçeklik gözlüğü ve "akıllı" yazılım haline gelen ambalajı Android Central, IDOL 4 ve IDOL 4S'yi 2016 Dünya Mobil Kongresi'nin "en çok talep edilen" ürünleri haline getirdi. 9TO5Google da serinin iki cihazından övgü ile söz etti.

Serinin en iddialı ürünü olan IDOL 4S'e Engadget, Phonearena, InformationWeek, Android Authority, Mobile Geeks, International Business Times, WHAT HI-FI ve Pisapapeles de destek verdi.

IDOL 4, Sony, LG ve HTC'nin yeni ürünlerini gölgede bıraktıktan sonra, AndroidPIT tarafından ALCATEL'in yarışmadaki üstün başarısı ve yüksek kalitedeki özelliklerinin altı çizilerek, kolay bir seçimle 2016 Dünya Mobil Kongresi'nin En Ekonomik Akıllı Telefonu olarak tanımlandı.

PLUS 10 2-in-1

Windows işletim sistemi ile çalışan, yenilikçi 2-si 1 arada cihazı PLUS 10 Windows Central tarafından 2016 Dünya Mobil Kongresi'nin en çok talep edilen ürünlerinden biri olarak seçildi. Ürün ayrıca, NETWORKWORLD tarafından kongrenin en heyecan verici tablet ve dizüstü cihazları arasında gösterildi. WHAT HI-FI ise ürünü en iyi 12 telefon ve tabletler arasında gösterdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.