Twitter'da 140 karakter sınırı kalkacaktı, ama kalkmadı. Peki neden?

Kaldırılması gündemdeydi, ama...

Popüler mikro blog sitesi Twitter, son dönemde birçok yeni özellikle kullanıcılarının karşısına çıkmıştı. Özel mesajlarda karakter sınırının kaldırılmasından anket seçeneğinin eklenmesine kadar birçok çalışma yapıldı. Bunlara ek olarak bir de "140 karakter sınırının kaldırılması" konusu gündemdeydi, ki bu sınırın da kaldırılacağı bildirilmişti. Çünkü insanlar, kısa ve dikkat çekici cümleler kurmak yerine bu kez fotoğraflı paylaşımlar yapmaya başlamıştı. Fotoğraflarda da uzun uzun cümleler yer alıyordu. Belli ki kullanıcılar rahatsızdı ve Twitter da harekete geçmek istiyordu...

Peki bu sınır neden hala kaldırılmadı?

MorningToday sitesinde yer alan bilgilere göre Twitter CEO'su Jack Dorsey, 140 karakter sınırını yakın bir zamanda kaldırmayı düşünmüyor ve bunun için de iyi bir gerekçesi var. Birçok kullanıcı, Twitter'ın Facebook'a benzer bir hal almasını istemiyor. Twitter'ın sadık bir kitlesi var ve bu kitle, 140 karakter sınırından memnun. Eğer karakter sınırı kalkarsa, sadık kitlenin de Twitter'a olan bağları zedelenebilir.

Twitter, en azından kısa vadede böyle bir değişiklik yapmayacak gibi görünüyor. Ama öte yandan, sadık kullanıcı kitlesini korurken yeni kitleler kazanmak için de yenilikler yapmaya devam etmeli. Yeni bilgiler geldikçe haberdar edeceğiz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.