Tüm Mac kullanıcıları etkilendi

Yaşanan problemin yeni OS X güncellemesinden kaynaklandığı sanıldı ama...

Apple bu hafta başında OS X 10.11.4'ün tam sürümünü yayınladı. Daha çok güvenlik ve performans iyileştirmesine yönelik olan güncellemenin ardından bazı tüketiciler iMessage ve FaceTime'ı kullanamadıklarını dile getirdi.

Apple destek forumlarında yazanlara göre birçok kullanıcı iMessage için oturum açılamaması mesajıyla karşılaştığını kimlik doğrulama sorunu yaşadığını belirtti. Bazı kullanıcılar çözüm için Firewall'u devre dışı bırakma, temiz şekilde yeniden kurulum, 10.10.3 sürümüne geri dönüş yöntemlerini denese de ne yazık ki problemi çözemedi.

Ancak bu sorun direkt olarak OS X 10.11.4'le alakalı değil görünüyor. Apple sistem durum sitesinde dün büyük bir problemin yaşandığı ortaya çıktı. Tabii ki Cupertino'lu şirket hatayı düzeltti. Şu anda ise kullanıcılar her iki servise giriş yapabiliyor. Siz söz konusu sıkıntıyla karşılaştınız mı? 10.11.4 sürümünü yüklediniz mi? Yeni güncellemeyle ilgili yorumlarınız nedir? Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.