TestIstanbul Konferansı 7. kez düzenleniyor

7 yıldır Doğu Avrupa ve Ortadoğu’nun en büyük yazılım test konferansı olmayı sürdüren Uluslararası TestIstanbul Konferansı dünyaca ünlü konukları ağırlamak için kapılarını açmaya hazırlanıyor.

Doğu Avrupa ve Orta Doğu'nun en büyük yazılım testi konferansı olan Uluslararası TestIstanbul Konferansı, 7. yılında da dünyaca ünlü uzmanları ağırlıyor. "Test Veri Yönetimi" ana başlığı altında keynote konuşmaları ve bir panel konferans programında yer alıyor. Konferans, 26 Nisan 2016 tarihinde Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel'de gerçekleştirilecek. Katılımın ücretli olduğu Uluslararası TestIstanbul Konferans biletlerini ISTQB sertifikası sahipleri yüzde 20 indirimli alabilecekler.

TTB (Turkish Testing Board, Yazılım Test ve Kalite Derneği) Başkanı Koray Yitmen'in açılış konuşması ile başlayacak konferansta ayrıca sektör tarafından merakla beklenen Türkiye Yazılım Kalite Raporu 2016/17 sonuçları açıklanacak. Sektörün güncel durumunu ortaya koyan ve gelecek öngörülerinde bulunan rapor sonuçları katılımcılara dağıtılacak.

Yazılım testi ile ilgili her konuya yer verilecek

Test veri yönetimi süreçleri, test veri yönetimi gereksinimleri, test veri yönetim araçları, test verisi arşivleme ve maskeleme, büyük veri testi, test ortamları, test tipleri ve seviyeleri, test otomasyonu, büyük veri test performansı, test veri yönetimi yatırım geri dönüşleri, test veri yönetimi ile bulut bilişim entegrasyonu, çevik ortamlarda test veri yönetimi gibi konular işlenecek.

Keynote konuşmacıları gerçek hayat uygulamalarından örnekler sunacak

Konferansa katılan keynote konuşmacıları arasında, 2010 yılından beri Spotify müzik platformunun Test Yöneticisi olan Kristian Karl, 20 yıllık yazılım testi tecrübelerini katılımcılar ile paylaşacak. "Otomatik doğrulama (Automated Verification) neden gereklidir?" başlıklı keynote konuşmasında Karl, rekabet koşulları nedeniyle ürünlerin fikir halinden tüketiciye sunulmasına kadar geçen sürekli kısalan süre içerisinde nasıl kaliteli bir ürün ortaya çıkartılabileceğini anlatacak.

Foodit.com Yazılım Testi Başkanı ve açık kaynak test otomasyon aracı Appium'un yaratıcısı Dan Cuellar, Appium'u geliştirme sürecini, bu süreçte edindiği deneyimleri ve mobil test otomasyonunda hangi noktalara dikkat etmeleri gerektiğini anlatacak.

ISTQB eski Başkanı ve dünyanın en tecrübeli yazılım test mühendislerinden biri olan Rex Black, "Test Verisinin Kurumsal Sorunları" başlıklı keynote konuşmasında, kurumsal boyutlardaki yazılım testleri için gereken verinin elde edilmesi ve bunun yönetilmesi konusunda yaşanan sorunları anlatıp, müşterileri için nasıl çözümler bulduğunu örnekleri ile gösterecek.

Praegus B.V. Performans Mimarı Roland Reusden, büyük veri kullanan uygulamaların testi konusunda yaşanan sorunları ve çözümlerini "Büyük Veri Performans Testi" konulu keynote konuşmasında ele alacak.

Konferansın sonunda test veri yönetimindeki sorunların ele alınacağı ve Türkçe yapılacak panelde Keytorc Yönetici Ortağı Barış Sarıalioğlu moderatörlük görevini üstlenecek. Panel katılımcıları arasında bulunan TTB Başkanı Koray Yitmen, Kredi Kayıt Bürosu Kıdemli Başkan Yardımcısı Hazar Tuna, Intertech Genel Müdür Yardımcısı Ertekin Güzel ve Kariyer.net CTO'su ve İdari Başkan Yardımcısı Mert Hekimci değerli görüşlerini aktaracaklar.

Tüm konuşmaların İngilizce ve Türkçe simültane çeviri ile takip edilebileceği konferans hakkında daha detaylı bilgi almak için http://testistanbul.org/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.