Protel 360 ile restoran ve kafelerde sıra beklemeye son

Protel, özellikle kahve zincirleri ve fast food restoranlarında kasalarda oluşan uzun kuyrukları ortadan kaldıracak Protel 360 çözümünü tanıttı.

Konaklama ve ağırlama sektörlerine teknoloji çözümleri sunan Protel, kafe ve restoran siparişlerine yeni bir boyut getiren Protel 360 çözümünü tanıttı. Konu ile ilgili bilgi veren Protel Genel Müdürü Murat Sıcakkanlı, çözümün gerek tüketiciler gerekse işletmeler açısından birçok avantajı beraberinde getirdiğini söyledi.

Uçtan uca bir çözüm olması ve gereksinimleri 360 derece karşılaması nedeniyle çözümü '360' olarak adlandırdıklarını ifade eden Murat Sıcakkanlı, "Protel 360 sayesinde, kafe ve restoranların müşterileri, isteklerine göre kişiselleştirebildikleri yiyecek-içecek siparişlerini akıllı telefonları aracılığıyla kolayca iletebiliyor ve mağazaya gittiklerinde sıra beklemeden teslim alabiliyorlar. Müşterilerin işletme içindeyken siparişlerini kiosk üzerinden verebilmelerine de olanak tanıyan Protel 360, ayrıca işletmelerin misafirlerini daha yakından tanımalarını ve alışkanlıklarına uygun önerilerde bulunmalarını da sağlıyor" dedi.

Bulut tabanlı sistem

Bir kahve zinciri ile fast food zincirinde gerçekleştirilen başarılı pilot uygulamaların ardından Protel 360'ı pazara sunma kararı aldıklarını belirten Sıcakkanlı, "Yazılım altyapısı tamamen Protel tarafından geliştirilen çözüm, küçük ve orta ölçekli işletmelerin yiyecek içecek pazarındaki sadakat sistemi ve pazarlama kanal yönetimi gereksinimlerini karşılamayı hedefliyor. Bulut tabanlı 360 platformu, müşteri kazanımı ve sadakati, mobil sipariş ve ödeme sistemleri ve bunların kasa sistemlerine entegrasyonu, pazarlama, iletişim kanalları yönetimi, teklif yönetimi gibi uçtan uca gereksinimlerini çözmeye yönelik tasarlandı. Protel 360 ile elde edilecek CRM verilerinin satış artırıcı ve müşteri tarafında hayatı kolaylaştırıcı şekilde kullanılmasını amaçladık" diye konuştu.

Protel 360'ın akıllı saat entegrasyonu da bulunduğunu söyleyen Murat Sıcakkanlı, "Mobil cüzdanla birlikte yeni özellikler ekleyerek geliştirmeye devam edeceğimiz Protel 360 için Türkiye'nin yanı sıra Doğu Avrupa ve Dubai'yi de öncelikli hedef pazarlar olarak belirledik. Bu teknolojiyi 360 derece konsepti ile sunan ilk şirketiz" ifadelerini kullandı.

1989 yılında kurulan Protel'in, geride bıraktığı 25 yılın ardından bir değişim ve dönüşüm sürecine girdiğini söyleyen Murat Sıcakkanlı, "Bugüne dek sahip olduğumuz 'alıp satan' kimliğimize, 'üretip satan' kimliğini de eklemek üzere bir dönüşüm içindeyiz. Elbette bugüne dek teknoloji üreten tarafta da olduk ancak Protel 360 örneğinde olduğu gibi, önümüzdeki dönemde bu yanımız daha ağır basacak. 30 milyon dolar ciro elde ettiğimiz ve başarılı bir olarak değerlendirdiğimiz 2015'in ardından, yeni dönemde müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak ve maliyetlerini düşürmek, kârlılıklarını ve verimliliklerini artırmak üzere daha çok teknoloji üreteceğiz. Bunu gerçekleştirmek için de Türkiye'nin genç ve başarılı yazılımcıları ile güçlendireceğimiz insan kaynağımıza yatırım yapmayı sürdüreceğiz" dedi.

Eğitime de destek veriyor

Protel, hayata geçirdiği Protel Akademi ile konaklama ve ağırlama sektörlerinin eğitimli personel istihdam etmesini destekleyici faaliyetler de sürdürüyor. Protel Akademi'nin eğitim ve sertifika programlarından, turizm ve otelcilik okullarında eğitim gören öğrencilerden, akademisyenlere, sektör çalışanlarından yöneticilerine kadar tüm paydaşlar yararlanabiliyor. Protel Akademi'nin eğitimlerden yararlananlar, işletmelerde kullanılan güncel teknolojik çözümleri yakından tanırken, işlerini daha iyi yapma fırsatı da yakalıyorlar. Bugüne dek Protel Akademi'de eğitim alan ya da sertifika programlarına katılan öğretim görevlisi, öğrenci ve sektör çalışanlarının sayısı 2 bini aşmış bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.