Instagram logosunu ve tasarımını baştan aşağı yeniledi!

Fotoğraf paylaşım uygulaması Instagram'da köklü değişim. Instagram siyah-beyaz tasarıma geçti ve yeni renkli logolarını duyurdu.

Instagram'ın geçtiğimiz ay gündeme oturan zaman tünelinin değişeceği haberleri bir hayli konuşulmuştu. Kullanıcılardan bu konuda toplanan imzalar sonucunda Instagram, bu özelliği askıya alma kararı almıştı. Bunun ardından geçtiğimiz ay ise Instagram'ın yeni siyah-beyaz tasarımını test ettiğini öğrenmiştik. Instagram bugün itibarıyla bu belirttiğimiz siyah-beyaz tasarıma geçiş yaptı.

Tamamen yeni bir görünüme kavuşan Instagram eski logolarını da yeni "renkli" logolarıyla değiştirdi. Bugün yayınlanan güncelleme ile tüm kullanıcılar Instagram'ın yenilenen yüzünü kullanmaya başlayabilirler.

Instagram'da yapılan değişikler şöyle:

-Eski uygulama ikonundan esinlenen yeni ikon, daha çok yönlü bir kamerayı temsil edecek şekilde değiştirildi. İkonda yer alan gökkuşağı da gradyan şeklinde Instagram'ın bir parçası olmaya devam ediyor. Ürün ailesi (Hyperlapse, Layout, Boomerang) için artık ortak bir logo seti bulunuyor.

-Kullanıcı arayüzü ve yazı tipinde fotoğraf ve videoları daha çok ortaya çıkarmaya yönelik değişiklikler yapıldı. Değişiklikler sadece tasarımsal boyutta ve Instagram'ın kullanım şeklini ve özelliklerini değiştirmeyecek.

Instagram az önce yenilenen yüzünü yayınladığı kısa video ile duyurdu. İşte o video;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.