Rapor: Samsung Galaxy S7 ve S7 edge satışları 25 milyona ulaşacak!

Samsung'un yıldız gemileri için yayınlanan iki farklı rapor, satışların ne durumda olduğunu ortaya koyuyor. İşte detaylar...

Eleştirmenler Galaxy S7 ve S7 edge çıktığı zaman, bir önceki modeller olan S6 ve S6 edge'e göre daha fazla satış yapacağını ve daha başarılı olacağını tahmin ediyordu. Samsung zaten 10 milyon S7 ünitesini en başta satmayı başarmıştı. Satışlar şimdi o kadar güçlü olmasa da, gayet iyi durumda gidiyor.

Kore'den gelen iki farklı rapora göre S7 ve S7 edge'in toplam satışları, haziran sonuna kadar 25 milyon üniteye ulaşacak. Koreli endüstri gözlemcileri Samsung'un agresif pazarlama, telefonları erken dönemde piyasaya sunmak ve iyi kaliteyle birlikte olmak üzere, üç ana faktöre bağlı olarak başarılı olduğunu belirtti.

Koreli başka bir yayın olan Pulse News'e göre S7 edge'in satışları S7'yi geçmiş durumda. Hatırlarsanız geçtiğimiz sene S6 edge'e talep yüksek olmuştu, stoklarda S6 edge modelinin az sayıda kalırken, düz S6'nın sayısı ise yüksekti. Pazardaki bu talepten dolayı Samsung, S7 edge'i bu sene düz S7 modeline göre daha fazla üretti. Buna rağmen raporlar S7 edge'in satış grafiğinin S7'den daha fazla olduğunu belirtiyor.

Temmuz ayından itibaren Galaxy S7 ve S7 edge'in satışlarının biraz düşmesi bekleniyor. Bununla birlikte ağustosta çıkması beklenen Note 7'le birlikte, Samsung 2016'yı çok iyi bir şekilde kapatabilir.

Samsung Galaxy S7 edge inceleme (SM-G935F)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.