Google'dan 86 yaşındaki kibar kullanıcıya teşekkür

Google, aramalarını 'Lütfen' ile başlayıp 'Teşekkür ederim' yazarak bitiren 86 yaşındaki İngiliz May Ashworth'a resmi Twitter hesabından teşekkür etti.

Google, 86 yaşındaki İngiliz May Ashworth'un arama motorunda yaptığı bu aramaya kayıtsız kalmadı. Şirket, aramasına 'Lütfen' ile başlayıp, 'Teşekkürler' yazarak bitiren kullanıcısına resmiTwitter hesabından teşekkür etti. Ashworth'un sorusunun yanıtı da aynı tweetdeydi:

"Sayın Ben'in büyükannesi. İyi olduğunuzu umuyoruz. Dünyada yapılan milyarlarca aramanın arasından sizinki bizi gülümsetti. Bu arada sorunuzun cevabı 1998. Biz teşekkür ederiz!"

Ashworth'un Google'da aramalarını bu şekilde yaptığını, ilk olarak 25 yaşındaki torunu Ben John fark etti. Büyükannesinin bilgisayarını kullanan John, Ashworth'un bütün aramalarının sonunda 'Teşekkür ederim' yazdığını gördü.

Twitter'da bu aramalardan bir tanesinin ekran görüntüsünü paylaşan John şöyle yazdı:

"Aman Tanrım! Büyükannemin dizüstü bilgisayarını açtım, ne zaman Google'da bir şey arasa 'lütfen' ve 'teşekkür ederim' yazıyor."

Karşısında insan olduğunu düşünmüş

BBC'ye konuşan John, büyükannesine neden aramalarını kibar bir şekilde yaptığını sorduğunu ve aldığı yanıtı şöyle anlattı:

"Google aramalarına, şirketin genel merkezindeki insanların yanıt verdiğini düşünüyor. Kibar olursa arama sonuçlarının daha hızlı ekranda belireceğini sanıyor."

Kaynak: Sabah

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.