290 genç yetenek Turkcell'de işe başladı

Turkcell, inovatif işe alım süreçleriyle yetenekli gençlere kapılarını açtığı GNÇYTNK programını tamamlandı. Programa başvuran 26 bin genç online oyun, web tabanlı video soru gibi yenilikçi uygulamalardan oluşan seçme sürecine katıldı. Bu süreci başarıyla tamamlayan 165 kişi tam zamanlı, 125 kişi de stajyer olarak Turkcell’de işe başladı.

Turkcell'in yetenekli gençleri bünyesine katmak için hayata geçirdiği staj ve işe alım programı GNÇYTNK'nin bu yılki seçim sürecinde sona gelindi. Turkcell'de kariyerine başlamak için yenilikçi bir seçme programından geçen 26 bin gençten 290'ı Turkcell'li oldu. Üniversitelerin 4. sınıf, yüksek lisans ve doktora öğrencileri ile 1 yıl iş deneyimi olan gençler arasından 165 kişi tam zamanlı olarak Turkcell'de işe başlama şansı yakaladı. Üniversitelerin 3. sınıf öğrencileri arasından başvuruda bulunan 125 gence de Turkcell'de Temmuz- Ekim aylarında staj yapmanın yolu açıldı. Genç yetenekler, Turkcell'in kurumsal üniversitesi Turkcell Akademi tarafından verilen ''Turkcell'li Olmak''oryantasyon programıyla yeni görevlerine başladı.

Özgün ve yepyeni bir eğitim yolculuğu

Turkcell Akademi uzmanlığıyla dünyanın lider üniversite ve gelişim ortaklarıyla birlikte özel hazırlanmış ''Turkcell'li Olmak'' oryantasyon programı sayesinde GNCYTNK'ler, deneyimsel öğrenme, oyunlaştırma, liderlerden mesajlar, sanal gerçeklik gibi özgün ve yepyeni bir gelişim yolculuğu deneyimlediler.

Sağlam: "Geleceğin teknolojileri çalışma hayatımızı derinden etkiliyor"

Gençlere kariyer fırsatı sağlarken onlarla Turkcell'i daha ileri taşımayı hedeflediklerini ifade eden Turkcell İş Destek Genel Müdür Yardımcısı Seyfettin Sağlam, "Turkcell olarak gerek sektördeki konumumuz gerekse teknolojiye yön veren dinamik yapımızla kariyer yolunda ilk adımlarını atan yeni mezunlar için doğru adres olduğumuza inanıyoruz. Hedefimiz en iyilerle çalışmak. Bunun için yenilikçi aşamalarıyla işe alım sürecine yeni bir perspektif kazandıran GNÇYTNK programını hayata geçirdik. Geleceğin teknolojiyle nasıl şekilleneceğine dair güçlü öngörülerimiz var. Sanal gerçeklik, yapay zeka, artırılmış gerçeklik, bulut teknolojileri ve Endüstri 4.0 gibi trendlerin çalışma hayatını da derinden etkileyeceğini düşünüyoruz. Turkcell'de çalışma arkadaşlarımızı bu dönüşüme hazırlamak vizyonuyla yenilikçi programları devreye alıyoruz. Bunun güzel bir örneğini de bu programda uyguladık. Seçim sürecinden işe başlama aşamasına kadar genç yeteneklerimizin bu yeni dünyayı daha iyi hissedebilmelerini ve deneyimlemesini sağladık" dedi.

Üniversitelerden yoğun ilgi

İşe alım sürecinde eğlenceli bir aşamadan geçen gençler, bilgisayar ya da akıllı cep telefonu ile oynanan online oyuna davet edildi. Oyunda başarılı olanlar, web tabanlı video soru uygulaması üzerinde kendilerine gönderilen soruları video kaydı ile cevapladılar. Bu aşamayı da geçen genç yetenekler daha sonra grup mülakatlarına davet edilerek kendilerine yapay zekadan satışa kadar ilgilerini çekecek ve her gün birbirinden farklı sorular soruldu. Başarılı olanlara Turkcell'de kariyer kapıları açıldı. Türkiye'deki 26 üniversitenin öğrenci ve mezunlarının başvuru yaptığı GNÇYTNK programına en çok ilgiyi Boğaziçi Üniversitesi, Ortadoğu Teknik Üniversitesi, Bilkent Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, İstanbul Teknik Üniversitesi, Hacettepe Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi ile 9 Eylül Üniversitesi öğrencileri ve mezunları gösterdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.