Turkcell, Türkiye Olimpiyat kafilesinin ana sponsoru oldu

Turkcell, ana sponsorluğunu üstlendiği Türkiye Olimpiyat kafilesinin Rio’daki mücadelesine de destek olacak.

Turkcell, yarın (5 Ağustos) Brezilya'nın Rio De Janeiro şehrinde başlayacak olan 2016 Yaz Olimpiyat Oyunları'nda ülkemizi temsil edecek Ay-Yıldızlı kafilenin ana sponsorluğunu üstlendi. 21 Ağustos'taki kapanış töreniyle sona erecek, spor dünyasının en büyük organizasyonunda Ay-Yıldızlı 105 sporcumuz ter dökecek.

2020 hedefiyle desteğe devam

Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın himayesinde, 2020 hedefiyle spora büyük destek sağlayan ve Rio'da mücadele edecek 105 milli sporcumuza sponsor olan Turkcell, Olimpiyat Oyunları'nın temeli sayılan atletizm ve yüzmede, 3 sene içinde gerçekleşen atılıma büyük katkı sağladı. Federasyonlarla yapılan işbirliği sayesinde elit ve lisanslı sporcu sayısının artırılmasına yönelik birçok proje hayata geçirilirken Olimpiyat gibi büyük organizasyonlarda ülkemizi başarıyla temsil edecek sporcu sayısının artırılması hedefleniyor.

İlk kez katılacağımız branşlar var

2000 Sydney Olimpiyatları ve 2004 Atina Olimpiyatları'nda 10, 2012 Londra Olimpiyatları'nda ise 16 branşta mücadele eden Türkiye, bu kez 2016 Olimpiyat Oyunları'nda 21 branş katılımıyla rekora imza attı. Ülkemizin mücadele edeceği branşlar arasında yıllardır büyük başarılar elde ettiğimiz güreş ve halter gibi alanların yanı sıra, ilk kez katılacağımız tenis, modern pentatlon, kano ve kürek gibi yeni branşlar da yer alıyor.

En genç üye Mete Gazoz

Turkcell'in sponsoru olduğu 2016 Rio Olimpiyatları kafilesinde Türkiye adına tarihi anlar da yaşanacak. 17 yaşındaki Tutya Yılmaz, Türkiye'yi Olimpiyatlarda temsil eden en genç jimnastikçi olacak. Türkiye, jimnastik branşında 108 yıl sonra ilk kez temsil edilecek. Olimpiyat takımımızda yer alan en genç sporcumuz olan 17 yaşındaki Mete Gazoz ise Rio Olimpiyatları'nda okçulukta mücadele edecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.