Samsung Electronics Türkiye’de üst düzey atama

Samsung Electronics Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine Ömer Barış Gökpınar atandı.

Samsung Electronics Türkiye, pazarlama iletişimi ve marka yönetimi konularında uzman olan Ömer Barış Gökpınar'ı Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak bünyesine kattığını duyurdu.

Ömer Barış Gökpınar, 1997 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü'nden mezun oldu. University of West Georgia'da MBA programını tamamlayan Gökpınar, uzun yıllar Procter & Gamble, Vodafone ve Turkcell gibi şirketlerde marka yönetimi, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında yöneticilikler yaptı.

Profesyonel hayatına 1998 yılında Worldspan'de Pazarlama Uzmanı olarak başlayan Ömer Barış Gökpınar, 2000-2004 yılları arasında Procter & Gamble'da Marka Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. Alametifarika'da Marka Direktörlüğü ve TBWA/Istanbul'da Marka Grup Direktörlüğü görevlerini üstlenen Gökpınar, 2009 yılında Vodafone'da Marka Stratejisi ve İletişimi Kıdemli Müdürü oldu. 2012'de Pazarlama İletişimi Kıdemli Müdürü olarak girdiği Turkcell'den 2015'de Pazarlama İletişimi Direktörü olarak ayrılan Gökpınar, 1 Ağustos 2016 tarihi itibariyle Samsung Electronics Türkiye'de Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak yeni görevine başladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.