Türk Telekom, Kristal Elma Festivali’nden beş ödülle döndü

Türk Telekom, yaratıcı sektörlerin buluştuğu en önemli organizasyonlardan biri olan Kristal Elma 2016’da, biri Kristal Elma olmak üzere, 3 farklı kategoride Gümüş Ödül, bir diğer kategoride ise Bronz Ödül alarak toplam 5 ödülün sahibi oldu.

Türk Telekom, 5-7 Ekim tarihleri arasında düzenlenen; Türkiye'nin ve dünyanın en saygın iletişim ödülleri arasında gösterilen Kristal Elma Ödülleri'nde de önemli bir başarıya imza attı.

Kristal Elma Ödülleri kapsamında Tivibu, TBWA/İstanbul tarafından hazırlanan Seç-İzle uygulamasının tanıtıldığı "Orman" temalı radyo reklamı ile Radyo/Hizmet kategorisinde Kristal Elma'nın sahibi oldu.

Türk Telekom ayrıca üç kategoride de Gümüş Ödül kazandı. Bu projeler arasında; Toplumsal Sorumluluk Ticari Kuruluşlar ve Markalar kategorisinde Ultra tarafından hazırlanan "Türk Telekom Telefon Kütüphanesi"; Kampanyalar/Radyo Kampanyası kategorisinde TBWA/İstanbultarafından hazırlanan "Türk Telekom Tivibu Seç İzle" ve Radyo/Hizmet kategorisinde yine TBWA/İstanbul imzalı "Tivibu Şampiyonlar Ligi- Sabri" yer alıyor.

Dijital/Online Film/Hizmet kategorisinde Punch tarafından hazırlanan "Türk Telekom Bulut Depo, Zümrüt Fotoğraf Stüdyosu Filmi" ise Türk Telekom'a Bronz Ödül'ü getiren proje oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.