Facebook bazı kullanıcılarını öldürdü! (Hayır, yanlış okumadınız)

Facebook bazı kullanıcılarını ölmemelerine rağmen ilginç bir şekilde "andı". Facebook'un andığı kullanıcılar ise "ben daha ölmedim" diyerek Facebook'a isyan etti.

Geçtiğimiz Cuma günü birçok Facebook kullanıcısı "anıldı". Bu özellik, Facebook'un hayatını kaybeden kullanıcıları için geliştirdiği güzel bir özellik. Buraya kadar her şey normal. İşin ilginç tarafı ise Cuma günü bu mesajın gösterildiği kullanıcıların yaşıyor olması.

Yani Facebook geçtiğimiz gün, aslında hayatını kaybetmeyen kullanıcılar için sanki hayatlarını kaybetmişler gibi site içerisinde bir "anma töreni" düzenlemiş oldu. Bu mesajı gören bu kullanıcının arkadaşları ise şok oldu ve gerçeği öğrenene kadar da büyük üzüntü yaşadılar.

Bu Facebook kullanıcıları ise yine Facebook üzerinden; "Facebook öldüğümü düşünüyor. Yaşıyorum, yaşıyorum." şeklinde tepkiler verdiler.

Nasıl oldu?

Facebook'un bu özelliği henüz emekleme döneminde. Ve bazı açıklar var gibi görünüyor. Mashable'a bu konuyla ilgili konuşan Facebook sözcüsü, bunun korkunç bir hata olduğunu ve hızlıca düzelteceklerini belirtti. Facebook sözcüsü, bunun için kullanıcılardan özür diledi.

Mark Zuckerberg de anıldı!

Bu hatadan Facebook kullanıcısı Mark Zuckerberg de nasibini almış gibi görünüyor;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.