Samsung kullanıcıları da en az Apple kullanıcıları kadar sadık!

Yeni yapılan araştırmaya göre Samsung kullanıcıları, Galaxy Note 7 fiyaskosunu pek umursamıyor.

Samsung'un geçtiğimiz aylarda yaşadığı Galaxy Note 7 fiyaskosunu hepimiz biliyoruz. Galaxy Note 7'nin patlama haberleri ve geri çağrılmasının ardından diğer Samsung kullanıcılarının firmaya olan güveninin sarsılıp sarsılmadığı büyük bir merak konusuydu.

Bu konuyla ilgili yeni bir araştırmaya yayınlandı. Reuters'in haberine göre, 26 Ekim ile 9 Kasım tarihleri arasında gerçekleştirilen ankette Samsung kullanıcılarının da Apple kullanıcıları kadar markaya sadık oldukları sonucu çıktı. Ankete katılan ve Note 7 geri çağrılma olaylarından haberdar olanların %27'si yeni telefon alırken bakacakları ilk markanın Samsung olacağını belirtmişler. Geri çağırma olaylarından haberdar olmayanların da %25'i ilk tercihlerinin yine Samsung olacağını belirtmişler.

Galaxy Note 7 etkilememiş

Öte yandan ankete katılan şu anda Samsung kullananların %91'inin bir sonraki telefonunun da Samsung olacağını söylerken, %92'si ise Samsung'un ürettiği başka bir ürünü alacağını belirtmiş. Yani Galaxy Note 7 fiyaskosu, Samsung kullanıcılarının markaya olan güvenini azaltmamış.

Apple tarafında da durum aynı. Ankete katılan Apple kullanıcılarının %92'si sonraki telefonlarının yine iPhone olacağını belirtmiş. %89'luk kesim ise Apple'ın ürettiği başka bir ürünü alacak.

Ankete 2,375 Samsung kullanıcısının, 3,158 de Apple kullanıcısının katıldığını belirtelim.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.