Kara Cuma geçti, şimdi sırada Siber Pazartesi var!

Son yıllarda Kara Cuma'dan sonra bir de 'Siber Pazartesi' ortaya çıktı. Peki Siber Pazartesi nedir, ne değildir?

İlk olarak ABD'de başlayan Kara Cuma olayından hemen herkesin haberi vardır. Ancak biz yine de belirtelim. Kara Cuma, ABD'de her yıl Kasım ayının dördüncü perşembe günü kutlanan Şükran Günü'nden sonraki Cuma gününe deniliyor. Bu gün, birçok mağaza büyük indirimler yapıyor ve adeta bir alışveriş çılgınlığı yaşanıyor. Kara Cuma uzun senelerdir var olan bir şey. Ancak son senelerde ABD'de bir de 'Siber Pazartesi' günü ortaya çıktı. Peki Siber Pazartesi nedir, ne değildir?

İlgili: Bugün günlerden Kara Cuma (Black Friday)! Peki nedir bu Kara Cuma?

Siber Pazartesi nedir?

Öncelikle yarının ABD'de Siber Pazartesi olduğunu belirtelim. Siber Pazartesi, Kara Cuma'dan sonraki Pazartesi gününe verilen isim. Bu günün amacı da yine aslında alışveriş yapmak. Ancak Kara Cuma'dan farkı ise indirimlerin, kampanyaların vs. internet sitelerinde olması ve insanların alışverişlerini internet siteleri üzerinden gerçekleştirmeleri.

Öte yandan Siber Pazartesi'nin asıl amacı ise, Kara Cuma'da istedikleri indirimli eşyaları dükkanlarda bulamayan insanların sonraki Pazartesi günü evlerine, işlerine döndüklerinde yine bu indirimli eşyalardan faydalanabilmeleri. Yani yarın yani Siber Pazartesi, insanlar bu sefer e-Bay, Amazon, Best Buy, Target ve Wal-Mart gibi alışveriş sitelerine hücum edecekler.

Siber Pazartesi hakkındaki görüşleriniz neler?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.