Andrew Uerkwitz: Apple'ın yeniliğe yön verme cesareti yok!

Analistlerin Apple hakkındaki raporu oldukça dikkat çekici ifadeler içeriyor.

Bazı pazar gözlemcileri Apple'ın gelecek senelerde iyi işler çıkarağına inanıyor. Ayrıca Apple'ın, iPhone'a olan güveni de belgelendi, ancak bu durum Oppenheimer'dan analistlerin strajik konuları tanımlayan alışılmadık derecedeki yatırımcı raporunu yayınlamasına engel olmadı.

Analist Andrew Uerkwitz ve ekibi, Apple'ın iPhone'a aşırı bağımlı olduğunu ve yanlış yönde ilerlediğini belirtti. Analist, Apple için "gelecek nesil yeniliğe liderlik etme cesareti yok" dedi.

Tam açıklama şu şekilde:

"Apple'da gelecek nesil yeniliklere (Yapay zeka, bulut tabanlı hizmetler, mesajlaşma) liderlik etme cesaretinin olmadığına inanıyoruz. Şirket bunun yerine iPhone'a her zamankinden daha fazla bağımlı hale gelecek. Apple bu yüzden yıllar sürecek rahatsızlık yaşayabilir. Bu duruma hazır olduğunu düşünüyoruz. Şirkete yönelik riskler hiç bu kadar büyük olmamıştı."

iPhone'un diğer ürünler ve servisle yaşadığı çatışma ise raporda vurgulanan diğer başlık. iPhone'un payı, iPad, Mac ve diğer tüm ürünlerden daha fazla. Başka bir analist ise Apple'ın artık bir iPhone şirketi olduğunu belirtti.

Tüm bunlarla birlikte Oppenheimer analistleri, iPhone'un 10. yılından kalma büyümeyle birlikte yatırımcıların Apple'la ilgilenmeye devam edeceğini söyledi. Analistler son olarak iPhone satışlarının 2018'de zirve yapacağını ileri sürdü.

Apple'ın Erişilebirlik sayfası artık Türkçe!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.