iPhone üretiminden pay kapmak için yatırımlar artıyor!

Tedarik zincirinde büyük hareketlilik var. OLED üretimi konusunda yeni yatırımlar yapılıyor.

Gelecek sene iPhone'un 10. yılı ve söylentiye göre Apple bu yüzden yeni iPhone'ların en azından birinde OLED panel kullanmayı düşünüyor. Derin bağlantıları olan Ming-Chi Kuo da şimdiye kadar yayınladığı öngörü raporlarında tek modelin OLED ekranlı olacağından bahsetmişti. Apple'ın OLED için güvendiği isimler ise Samsung ve LG. İki büyük tedarikçinin OLED panelde oldukça usta. İki dev üretici tek model için Apple'ın taleplerini karşılayabilir, fakat tüm iPhone'larda OLED panel kullanılırsa iş biraz değişecektir.

Apple'ın 2018'de Samsung ve LG haricinde farklı üreticilerle iş birliğine girmesi bekleniyor. Zaten bunlardan bir tanesi hazır durumda. Foxconn tarafından satın alınan Sharp, OLED konusunda yatırımlar ve araştırmalar yapıyor. Nikkei'nin son raporlarına göre Japan Display (JDI), OLED üreticisi JOLED'deki hisselerini %50 üstüne çıkarıp, 2018'deki OLED kapasitesini arttırmayı planlıyor. Bu üretici Innovation Network Corp., JDI, Panasonic ve Sony tarafından 2015 başlarında kurulmuştu.

Şu anda JDI, JOLED'in %15 hissesine sahip. Geri kalan %75 ise Japonya'nın hükümet kuruluşu olan Innovation Network Corp.'a ait. Sony ve Panasonic'in de %5 payları var. Anlaşma sağlandığında Innovation Network Corp.'dan alınan hisseler, JDI'ye 100 milyon dolara mal olacak. JDI, LCD ve OLED için 650 milyon dolarlık yatırım yapmayı planlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.