Bombayla selfie çekerken bomba patladı, öldü. İşte Selfie ölümleri

Maalesef basit bir fotoğraf için hayatlar bitebiliyor.

Amerika Birleşik Devletleri - Ulaşım Departmanı'nın raporuna göre, 2014 yılında 33 bin kişi selfie - öz çekim fotoğraf çekerken yaralandı.

Erie Insurance Group'un araştırmasına göre de sürücülerin %4'lük kesimi, sürüş esnasında selfie çektiklerini kabul ediyor. Direksiyon başındayken dans ettiklerini, hatta tuvalet ihtiyaçlarını karşıladıklarını belirtenler de var.

Gelelim 2015 yılına. The Washington Post'un haberine göre 2015 yılında selfie çekerken en az 27 kişi öldü ve bu ölümlerin yarısı Hindistan'da gerçekleşti. Bu sebeple Hindistan, selfie ölümlerinin en çok yaşandığı ülke konumunda. 2014'ten 2016'ya kadar bu ülkede toplam 54 kişi selfie çekerken hayatını kaybetti. Artık ülkede birçok noktada selfie çekilmek yasak.

Ve bazı ilginç selfie ölümleri:

- 2014'te 17 yaşındaki bir Rus genç, demiryolu köprüsüne çıkarak selfie çekilmeye çalıştı, ama dengesini kaybederek düştü ve öldü.

- 2014'te 14 yaşındaki Filipinli bir öğrenci, okulda cama çıkarak selfie çekilmeyi denedi ve düşerek hayatını kaybetti.

- 2014'te Polonya'daki 23 yaşındaki bir genç, tren yolunda selfie çekilmeye çalışırken uçuruma düştü ve öldü.

- 2015'te iki genç adam, Ural Dağları'nda pimi çekilmiş bir el bombasıyla selfie çekilmeyi denedi. Bomba patladı ve ikisi öldü.

İlginç selfie - özçekim fotoğraflar

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.