BlackBerry KEYone (Mercury) tanıtıldı, işte özellikleri!

BlackBerry'nin yeni bombasının adı BlackBerry KEYone oldu. "Mercury" kod adıyla anılan model MWC 2017 kapsamında duyuruldu.

Uzunca bir süredir gündemi meşgul eden Kanadalı BlackBerry'nin yeni akıllı telefonu sonunda resmiyet kazandı. Şimdiye kadar "Mercury" kod adıyla anılan model, BlackBerry KEYone adıyla Barselona'daki MWC 2017 fuarı kapsamında tanıtıldı.

QWERTY klavyeli bir model olan BlackBerry KEYone, BlackBerry tarihinin en büyük piline sahip.

Aslında bu telefonun BlackBerry tarafından değil, şirketin haklarını satın alan TCL Communications tarafından yapıldığını hatırlatalım.

BlackBerry KEYone'un özellikleri

Platform: Android 7.1 Nougat
Ölçüler: 149.3 x 72.5 x 9.4 mm, 180 g ağırlık
Ekran: 4.5-inç, çizilmeye dayanıklı IPS LCD, 1620 x 1080p çözünürlük, 3:2 En-boy oranı
Sistem çipi, RAM: Qualcomm Snapdragon 625, 3 GB RAM
Kameralar: 12MP arka, Sony IMX378 sensor, 4K video, f/2.0, 8MP ön kamera
Depolama: 32 GB + microSD
Pil: 3,505 mAh (çıkarılamaz)
Quick Charge 3.0
Fiziksel özellikler: Tamamen QWERTY klavye

Öte yandan farklı pazarlar için farklı versiyonları olacak olan modelin, Avrupa'da da satışa çıkması bekleniyor. Nisan'da satışa sunulmaya başlayacak olan cihazın fiyatları ise şu şekilde olacak:

ABD'de: $550
Avrupa'da: €600
Birleşik Krallık'ta: £500

BlackBerry KEYone'u nasıl buldunuz?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.