Yeni Nokia 3310'un fiyatı ve çıkış tarihi ne? Türkiye'de satışa çıkacak mı? Türkiye fiyatı ne olacak?

MWC 2017'de açıklanan yenilenmiş Nokia 3310 modelinin fiyatı ve çıkış tarihi. Yeni Nokia 3310, Türkiye'de satışa sunulacak mı? Türkiye'de fiyatı ne olacak?

Nokia'nın yıllar önce piyasaya sunduğu Nokia 3310, özellikleri ve tasarımıyla yıllar geçse de "efsaneler" arasında yer alıyor. Özellikle son yıllarda internet dünyasında iyice yer etmiş olan "caps" kültürünün vazgeçilmez bir parçası olan Nokia 3310'un yeni versiyonu ise MWC 2017'de "yenilenmiş Nokia 3310" olarak tüketicilerin beğenisine sunuldu.

Eski modelden esintiler sunduğu için birçok tüketicinin "gönlünü okşayan" model, yine de modern telefon kullanıcılarının pek ilgisini çekmeyecek gibi görünüyor. Neden böyle dediğimizi aşağıdaki haberimizde özelliklerini inceleyerek siz de öğrenebilirsiniz.

Peki gelelim en çok sorulan sorulara; Yeni Nokia 3310'un fiyatı ne? Ne zaman satışa çıkacak? Türkiye'de satışa sunulacak mı? Türkiye'de fiyatı ne olacak?

Yeni Nokia 3310'un fiyatı ve çıkış tarihi

Gelen bilgilere göre yeni Nokia 3310 modeli Avrupa'da 49 euro fiyat etiketine sahip olarak 2017'nin ikinci çeyreğinde satışa sunulacak. Tahminimize göre cihazın Türkiye'de satışa çıkması da Nisan-Mayıs aylarını bulacaktır. Diğer taraftan şu anda yeni Nokia 3310'un Türkiye fiyatını tahmin etmek ise oldukça güç. Ancak yine de bir tahminde bulunmak gerekirse, 300-400 TL bandı diyebiliriz.

Yeni Nokia 3310'u satın almayı düşünüyor musunuz?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.