Samsung Galaxy S8'in tüm özellikleri

KGI analisti, Galaxy S8'in tüm özelliklerini paylaştı. Ayrıca Galaxy S8'in Galaxy S7'den daha az satacağını iddia etti.

Apple analizleriyle tanınan Ming-Chi Kuo, Samsung Galaxy S8'in özelliklerini ve satışlarıyla ilgili tahminlerini paylaştı.

Kuo'ya göre Samsung, iki Galaxy S8 modeli tanıtacak. Bunlar 5.8-inç ve 6.2-inç ekran boyutlarına sahip olacak. Cihazların ekranları ise, WQHD+ (2960 x 2400 piksel) çözünürlüğünde olacak. Önceki Galaxy S7 modelinden farklı olarak bu yılki modellerde tamamen kavisli ekranlar olacak.

Farklı işlemciler olacak

Kuo, Qualcomm-tabanlı Galaxy S8'in ABD, Japonya ve Çin'de, Exynos-tabanlı Galaxy S8'in ise Avrupa ve Asya'nın geri kalanında satışa çıkacağını söylüyor.

Hem Galaxy S8'in hem de Galaxy S8+'ın 4GB RAM'i olacak. Ancak Güney Kore ve Çin gibi bölgelerde 6GB RAM'li versiyon da olacak.

Kameraya değinmek gerekirse; arkada 12-megapiksel kamera, önde ise 8-megapiksel kamera bulunacak. Samsung, maliyetten dolayı çift arka kameraya geçiş yapmayacak.

USB Type-C portuna sahip olacak olan Galaxy S8'ler, Kuo'ya göre önceki raporlarda belirtildiği gibi 28 Nisan'da değil, 21 Nisan'da satışa sunulacaklar.

Galaxy S7'den az satacak

Altın, gümüş, parlak siyah, mat siyah, mavi, orkide ve pembe renk seçenekleriyle gelecek olan cihazlar Kuo'ya göre, 2017'de 40 ile 45 milyon arasında satacak. Galaxy S7'ler ise 2016 süresince 52 milyon satmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.