Xiaomi Mi 6 çıkış tarihi ve özellikleri

Xiaomi'nin sonraki amiral gemisi modeli Xiaomi MI 6 detaylandı. İşte telefonun ortaya çıkan özellikleri ve çıkış tarihi.

Çinli Xiaomi hala yeni amiral gemisi modeli olacak olan Xiaomi MI 6'nın tanıtım tarihini ya da çıkış tarihini paylaşmış değil. Ancak bu cihazın yakında tanıtılacağı konusunda bir şüphe yok.

Android Pure sitesi bugün merakla beklenen Xiaomi Mi 6 modelinin yeni özelliklerini sızdırdı. 3 farklı versiyonla geleceği iddia edilen Xiaomi Mi 6'nın Qualcomm Snapdragon 835 ve Mediatek Helio X 30 yonga seti seçenekleri olacak. Aynı zamanda 4 GB RAM ya da kavisli ekran+6GB RAM gibi üstün özelliklere sahip premium modeller tüketicileri bekliyor olacak.

Xiaomi Mi6 Özellikleri (Söylentilere göre)

1. Versiyon

Ekran : Quad HD 2K OLED ekran, Çift taraflı kavisli ekran
Seramik gövde
CPU : Qualcomm Snapdragon 835
GPU: Adreno 540 GPU
RAM :6 GB
Depolama: 256 GB
Çift arka kamera

2. Versiyon

Ekran: Quad HD 2K OLED ekran
CPU : Qualcomm Snapdragon 835
GPU: Adreno 540 GPU
RAM :4 GB
Depolama: 128 GB
Çift arka kamera

3. Versiyon

CPU : MediaTek Helio X30
GPU : PowerVR 7XT Plus GPU
RAM : 4 GB LPDDR4X
Depolama: 64 GB
Çift arka kamera

Çıkış tarihi

Diğer taraftan önceden gelen raporlara göre, Xiaomi MI 6 modeli Mart-Nisan tarihleri arasında tanıtılacak ve 16 Nisan tarihinde satışa sunulacaktı. Ancak Çin'den gelen son raporlar bu tarihin birkaç hafta ertelendiğini ve cihazın Mayıs 2017'de satışa çıkacağı belirtildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.