Turkcell’lilerin 4.5G ile 1 yıldaki data kullanımı: 574 petabyte!

Turkcell müşterileri bir yıl boyunca 4.5G ile toplamda 574 petabyte data kullanarak bir önceki yıla göre kullanımlarını %92 oranında arttırdı.

Aradan geçen 1 yıl zarfında Turkcell'in 4.5G hizmetini kullanmaya başlayan 26 milyon kişi, data kullanımında da rekora imza attı. Müşterilerinin data kullanımı 574 petabyte'a ulaşan Turkcell, rakiplerini geride bıraktı. Turkcell müşterilerinin bir önceki yıla göre data kullanımları %92 oranında artarken, aylık data tüketimleri 5GB'a ulaştı. 1 yıl içerisinde 81 ilin yanı sıra tüm ilçeleri 4.5G ile donatarak kapsamasını %82,5'e çıkaran Turkcell, yakın zamanda Türkiye'nin tüm köylerini de 4.5G ile buluşturmayı hedefliyor.

En uygun fiyata en hızlı operatör Turkcell

Turkcell, Türkiye'deki diğer operatörleri değil Avrupa ve Amerika'dakileri de solladı. Turkcell müşterilerinin ortalama indirme hızı 53.4 Mbps olurken, yükleme hızları ise 18.6 Mbps'ye ulaştı. Turkcell yine bu operatörler arasında, 2 GB'lik internet paketlerinin maliyetleri dikkate alınarak yapılan hesaplamada en uygun fiyatla mobil data sunan şirket oldu. Turkcell'in Türkiye'de 39 TL'den sunduğu paketlere, Fransa'daki kullanıcılar 77 TL, İngiltere'dekiler 89 TL, Amerika'dakiler ise 126 TL'den sahip olabildi. Bu sayede Turkcell müşterileri dünya çapındaki internet hızlarına en avantajlı fiyatlarla kavuşma şansını elde etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.