YOLO, 200 bin dolar yeni yatırım aldı

200 bin dolarlık yeni bir yatırım alan YOLO, 16 milyon dolar olan değerlemesini 20 milyon dolara yükseltti.

YOLO, aldığı yeni yatırımın yarısını yatırımcı Zihni Turgut Güneri'den diğer yarısını ise 8 farklı yatırımcıdan (bir melek yatırım ağı üzerinden) sağladı. YOLO Yönetim Kurulu Başkanı Haydar Çolakoğlu, 2016 yılsonundaki 16 milyon dolar değerlemeli yatırımın 20 milyon dolarlık yükselen bir değerleme olduğunun altını çizerek, "Yeni yatırımcılarımıza YOLO'ya güvendikleri için teşekkür ediyorum. YOLO, Türkiye'nin milli ve yerli ulaşım teknolojileri şirketlerinden biri ve Türk'lerin bir araya gelip uluslararası seviyede bir teknoloji şirketi yaratabileceğinin çok iyi bir göstergesidir. YOLO bu ay EBITDA bazında başa-başa geldi. Mevcut durumda kurumsal anlaşmalar ile ciddi bir hacim elde etti. Bundan sonraki hedef mobil bireysel uygulamada aynı başarıyı tutturmak olacak" dedi.

250 araçla yola devam

iOS tarafında önümüzdeki ay bir 're-lauch' yapacaklarını söyleyen Çolakoğlu, "YOLO şu anda 14 tam zamanlı çalışan ve 250 araç sayısı ile yoluna devam ediyor. Herhangi bir anda 50'ye yakın araç sürüş halinde. Sadece müşteri dostu değil, aynı zamanda yatırımcı dostu bir şirket olan YOLO için bu kuruluşumuzdan beri bir ilke" dedi. Çolakoğlu, yurtdışında da aynı şekilde büyümeyi hedeflediklerini sözlerine ekledi.

Zihni Holding'in Yönetim Kurulu Başkanvekili Turgut Güneri ise "New York'tan Türkiye'ye temelli dönüş yaparken Uber modeline çok inanıyordum ve ulaşım teknolojileri sektöründe Türkiye'de yatırım yapmak istiyordum, YOLO'nun başarıyla bu işi yaptığını duyunca, kendileriyle tanıştım ve yatırımcı olmaya karar verdim" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.