Spotify, "Öğrenci için Premium" üyeliği Türkiye pazarında sundu

Üniversite öğrenciler için premium üyeliğin fiyatı nedir?

Popüler müzik servisi Spotify, ülkemizde "Öğrenciler için Premium" üyelik hizmetini yayınladı. Öğrenci hesabı, premium kullanıcı özelliklerden yararlanıyor, aylık fiyatı ise 6.99 TL.

Öğrenci üyeliğine nasıl kayıt olunur?

Spotify'ın açıklamasına göre öğrenciler bu paketten öğrencilik hayatlarının devam ettiği her yıl yararlanabilecek. Öğrencilerin https://www.spotify.com/tr/student adresini ziyaret edip kayıt olması gerekiyor.

Spotify, öğrenci paketi için yayınladığı basın bülteninde ilginç ayrıntılara da yer verdi.

Basın açıklaması ve detaylar tam olarak şu şekilde:

"Öğrenci için Premium" paketinin bugün 33 yeni ülkede pazara sunulmasıyla birlikte, toplam 36 ülkede üniversite öğrencileri, kendi ülkelerinde ödedikleri lokal fiyatın yarısı kadar ücret ödeyip Spotify Premium hesabı sahibi olabilecek. Öğrenciler bu paketten bugünden itibaren öğrencilik hayatlarının devam ettiği her yıl yararlanabilecek. Öğrencilerin tek yapması gereken, https://www.spotify.com/tr/student adresini ziyaret edip kayıt olmaları. Sonrasında diledikleri yerde diledikleri zaman istedikleri müzik ve sanatçıları dinlemenin tadını çıkarabilirler.

Türkiye'de öğrenciler, ayda sadece 6,99 TL ödeyerek "Öğrenci için Premium" paketinin avantajlarından faydalanabilir:

-Reklam dinlemeden kesintisiz müzik deneyimi
-30 milyonun üzerinde şarkıya diledikleri zaman erişim
-Şarkıları download ederek, mobil veri kullanmadan çalma listelerini ve şarkıları her an her yerde dinleme özelliği
-Spotify Premium ile çok daha kaliteli ses

Spotify, "Öğrenci için Premium" paketi programının yönetimi ve destek hizmetleri için dünyanın bilenen kimlik doğrulama ve uygunluk doğrulama yazılımı SheerID ile çalışıyor.

"Öğrenci için Premium" paketinin pazara sunulması ile birlikte Spotify, öğrencilerin en çok dinledikleri sanatçıları da yayınladı:

-Son 12 ayda 18-21 yaş aralığındaki gençlerin müzik dinleme alışkanlıkları incelendiğinde Türkiye'de öğrencilerin en çok dinlediği sanatçı Sezen Aksu. Sezen Aksu'yu Sıla ve The Weeknd takip ediyor.
-Son 12 ayda 18-21 yaş aralığındaki gençlerin müzik dinleme alışkanlıkları incelendiğinde Türkiye'de öğrencilerin en çok dinlediği şarkı ise Sia'dan Cheap Thrills. Sia'yı Drake'in One Dance'ı, The Weeknd'in ise Starboy adlı şarkıları izliyor.

Öğrencilerin Spotify üzerinden global olarak müzik dinleme alışkanlıkları:

-Global ölçekte Spotify'daki en büyük müzik fanları öğrenciler. Öğrenciler, ortalama bir Spotify kullanıcısından haftada yüzde 70 daha fazla saat müzik dinliyor.
-Öğrenciler Spotify üzerinden en çok Cumartesi günleri müzik dinliyor. Öğrencilerin müzik dinleme aktivitesi ise Cumartesi günleri saat 17:00'da ise zirve yapıyor.
-Öğrenciler için müziğin derslere yoğunlaşmaya yardım ettiği ve en çok dinlendiği 10 gün, Aralık ayı ortasına tekabül ediyor. Müzik dinlemenin bu dönemde zirve yaptığı tarih ise 12 Aralık.
-Spotify, çalma listeleri üzerinden öğrencilerin en çok müzik dinledikleri "an"ları ve bu anlarda müzik dinlemeye ayırdıkları zamanları da yayınladı.

Chill: 35%
Sportif aktivite: 20%
Parti zamanı: 16%
Ders çalışırken: 14%
Romans: 7%
Koşu: 3%
Oyun: 1%

Öğrencilerin en çok dinlediği müzik türleri:

-Pop
-Dans Pop
-Pop Rap
-Rap
-Southern Hip Hop
-Hip Hop
-Trap Music
-Dwn Trap
-Post-Teen Pop
-Gangster Rap

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.