İstanbul Autoshow 2017 Fuarı'nı 3 günde kaç kişi ziyaret etti?

Bu yıl 16'ncısı düzenlenen İstanbul Autoshow 2017 Fuarı'nı Basın ve VIP günü dahil ilk 3 gün sonunda 101 bin 278 kişi ziyaret etti.

Bu yıl 16'ncısı düzenlenen İstanbul Autoshow 2017 Fuarı'nı Basın ve VIP günü dahil ilk 3 gün sonunda 101 bin 278 kişi ziyaret etti.Bugünün ve geleceğin teknolojilerinin sergilendiği İstanbul Autoshow 2017, 30 Nisan saat 21.00'e kadar TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi'nde kapılarını açık tutacak. "Geleceğe Yakından Bakın" teması ile kapılarını açan fuarda, otomobil firmalarının yanı sıra teknolojiye yatırım yapmış, bu alanda faaliyet gösteren şirketler de katılıyor. Autoshow'da dikkat çeken yeni modeller şöyle: "Aston Martin Vulcan, Jeep Compass, Toyota Yaris, Opel Insignia, Ford Fiesta, Ford GT Race, Hyundai i30 ve Ioniq, Honda yeni Civic Type R ve NSXn, SsangYong XAVL konsept, Vision Mercedes- Maybach 6 konsept, Peugeot 5008, Alfa Romeo Stelvio, Lexus GT200h."

Autoshow'un en pahalısı

İngiliz efsanesi Aston Martin'in sürprizi, sadece 24 adet üretilen Vulcan oldu. Vulcan, 7 litrelik V12 motora sahip ve 800 bg güç üretiyor. Satış fiyatı 2.4 milyon pound olan bu özel otomobilin tamamı satıldı.

Sahibinin izniyle sergilendi

Ford, Autoshow'da Ford GT modelini sergiliyor. 500 adet üretilen Ford GT'nin fiyatı 1-1.3 milyon dolar arasında değişiyor. Ford, bu özel otomobili sahibi İntercity Başkanı Vural Ak'ın izniyle sergiledi.

Yılın en güzel konsepti

Renault, Yeni Captur ve Koleos'un Türkiye prömiyerini gerçekleştirdi. Renault'nun tasarım anlayışı ve gelecekteki teknolojisi hakkında ipuçları veren elektrikli bir GT olan konsept model TREZOR da sergileniyor. TREZOR, 2016'da "En Güzel Konsept Otomobil" seçildi.

Geleceğin ipuçlarını veriyor

Mercedes-Benz, Autoshow'da geleceğin otomobillerini de tanıtıyor. Marka, Vision Mercedes-Maybach 6 konsepti ile geleceğin ipuçlarını şimdiden veriyor. Elektrikle çalışan konsept otomobil, 500 km'lik menzile sahip.

Kaynak: Otohaber.com.tr

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.