Xiaomi Mi Max 2, 5300 mAh piliyle meydan okuyor!

Xiaomi Mi Max 2 fiyatı, özellikleri ve çıkış tarihi.

Xiaomi Mi Max 2 hakkında bir takım dedikodular ortalıkta dört dönerken, Çinli üretici işi daha fazla yokuşa sürmeden telefonu resmen duyurdu.

Xiaomi Mi Max 2'nin özellikleri

Metal gövdesi ve arkada bulunan parmak izi tarayıcısıyla birlikte Mi Max 2'nin en çok dikkat çeken noktalarından biri pili. Bu telefon resmen bir pil canavarı, Xiaomi cihazda 5300 mAh değerinde pil kullanmış.

Mi Max 2'de 6.44" büyüklüğünde Full HD çözünürlüğünde ekran var. Telefonda Snapdragon 625 çip seti var. 5300 mAh'lık pille birlikte düşük güç harcayan sistem çipini birleştirince uzun kullanım süresi ortaya çıkıyor. Mi Max 2, iki gün boyunca kullanılabilir.

Telefonun özelliklerini kısaca sıralayalım:

Ekran: 6.44", 1080 x 1920 pixels
Boyutlar ve ağırlık: 174.1 x 88.7 x 7.6mm, 211 gr
Ekran kasa oranı: %74.04
Sistem çipi: 2.0 GHz'lik Snapdragon 625
RAM: 4 GB
Depolama alanı: 64GB / 128GB + microSD kart desteği
Pil: 5300 mAh (Quick Charge 3.0 var)
Ana kamera: 12 MP, Sony IMX386, PDAF, 1.25µm
Ön kamera: 5 MP
İşletim sistemi: Android Nougat + MIUI 8
Bağlantılar: Çift SIM, FDD-LTE, Bluetooth 4.2, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, GPS, A-GPS, GLONASS, BeiDou GPS, NFC yok
Renkler: Altın ve beyaz

Xiaomi Mi Max 2 fiyatı ve çıkış tarihi

Mi Max 2, 1 Haziran'da depolama alanına bağlı olarak 250 ve 290 dolar fiyatla Çin'de satışa sunulacak. Fiyatlar sırasıyla yaklaşık olarak 890 TL ve 1033 TL'ye denk geliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.