Twitter tasarımını değiştirdi

Sosyal medya devinin yeni tasarım tanıdık geliyor. Yeni dairesel profil resimleri, Instagram, Snapchat gibi görünüyor.

Twitter bugün yeni bir tasarımla ortaya çıktı. Avatar resimleri posta pulu gibi köşeli kare değil. Resimler yuvarlak hale getirildi. Hemen hemen her şeyin köşesi yuvarlak tasarıma sahip oldu.

Diğer sosyal ağlar 2013'te geçiş yapmıştı

Yazı tipi ve stil değişikliklerinin yanı sıra daha ince çizgiler ve yenilenmiş düğmeler var. En başta bana biraz garip geldi, ama yakında bu tasarıma alışacağım. Benim gibi diğer kullanıcılar da alışacak ve eski Twitter'ın nasıl göründüğü unutulacak.

Bununla birlikte değişiklikler Instagram, Snapchat ve Google+ dahil olmak üzere diğer sosyal ağalara benziyor. Hatta Google+ yuvarlak köşelere sahip tasarıma öncülük edenlerden biri. Google+, 2013'te bahsettiğim tasarıma geçiş yapmıştı.

Instagram da 2013'ün eylül ayına kadar dairesel profil resimlerinden yana değildi. Bu değişiklikleri aynı yılın ekim ayında Snapchat'in Hikayeler arayüzü izledi. 2013'te böyle bir değişikliği Facebook, Messenger uygulamasında yaptı. Hem de Snapchat'le birlikte ekim ayında.

Twitter yeni geçti

Bazı web tasarımcıları yıllarca dairesel profil resminin daha iyi olduğunu savundu. Twitter oyuna geç başladı.

Kimine göre Twitter'daki değişiklikler kullanıcı içeriğine odaklanmak için yönlendiriyor. Kimine göreyse artık Twitter deneyiminde biraz acımasızlık var.

Sizin Twitter'ın yeni tasarımı hakkındaki düşünceleriniz nedir? Yorumlarınızı bizimle paylaşın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.