2018 Peugeot 308’in Türkiye’ye ne zaman geliyor?

Peugeot'nun kompakt hatchback modeli, 2018 yılında makyajlı olarak yollardaki yerini alacak. Markanın COTY(Car of the Year) ödüllü otomobilin, makyajlı versiyonunda tasarım kadar motor yenilikleri de öne çıkıyor.

2018 Peugeot 308'in ön tasarımda hareketli LED gündüz farları kullanılıyor. Ayrıca yeni ızgara yapısı da markanın yeni nesil üyelerinden geliyor. Yeni ön tamponda farklılaştırılan hava girişleri ve sis lambası dikkat çekiyor. Henüz arka tasarımla ilgili görseller paylaşılmasa da gelen teaser görsellerden arka tarafta daha marjinal değişikliklerin yapıldığını söyleyebiliriz.

Makyajlı 308'de 3008'den alınan gelişmiş güvenlik sistemleri kullanılacak. Aktif frenleme sistemi ve Aktif şerit takip asistanı bu sistemlerden birkaçı. Ek olarak Visiopark 1 sistemi adı verilen otomatik park sistemi de makyajlı modelin en önemli yenilikleri arasında geliyor. İç mekan ise en son nesil i-Cockpit tasarım konseptiyle gelecek. MirrorLink, Android Auto ve Apple Carplay uyumlu multimedya sistemi yine i-Cockpit'in güzel yanlarından biri olarak kullanılabilecek.

Yeni BlueHDi 130 S&S ve BlueHDi 180 S&S dizel motorlar ile kombine edilen yeni 8 kademeli otomatik şanzıman en önemli yenilikler olarak öne çıkarken, bu motorlar Euro 6 normunu da karşılıyor.

Peugeot 308, 2017'nin son çeyreğinde Türkiye pazarına sunulacak.

Kaynak: Otohaber.com.tr

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.