OnePlus 5, DxOMark'tan 87 puan aldı

Sektör standartı olan DxOMark, OnePlus 5'in kamera puanını ve detayları paylaştı.

OnePlus 5 çıkmadan önce GeekBench'te Galaxy S8'i geçerek beklentileri yükseltmişti. Bununla birlikte OnePlus'ın performans testlerinde hile yaptığı haberleri ortaya çıkınca, OnePlus 5'e olan güven biraz düştü. Sonunda DxOMark telefonun kamera performansıyla ilgili raporunu paylaştı.

OnePlus 5, DxOMark'tan 87 puan aldı. Yüksek bir sonuç, ama telefon bazı rakiplerinin gerisinde yer alıyor. DxOMark'ın listesinde birinci sırada 90 puanla HTC U11 yer alıyor, Google Pixel 89 puanla ikinci olurken, üçüncü sırada 88 puana sahip HTC 10, Galaxy S8, Galaxy S7 Edge ve Xperia X Performance var.

DxOMark'a göre OnePlus 5'in kamerası doğru beyaz dengesine, canlı renklere, hızlı ve pürüzsüz ofofokusa sahip. Raporda ayrıntıların iyi korunduğu belirtilmiş. Dış mekanlarda yapılan çekimlerde çarpıcı renkler ve detaylar telefonu birçok telefonun kamerasına göre galip kılıyor. Bununla birlikte OnePlus 5'in dış mekanlardaki renk oluşturma becerisi iPhone 7 ve Galaxy S8'e kıyasla daha keskin doygunlukla canlı ve hoş tonlar sağlıyor. Hatta DxO ekibi bu durumun Google Pixel'e eşit olduğunu söylüyor.

Her şeye rağmen OnePlus 5'in kapalı mekanlardaki kamera performansı tutarsız. Bazı çekimler tripodla sabit hareket etmeyen şekilde yapılmasına rağmen, bulanıklık olduğu ve detayların eksik kaldığı DxO'nun raporunda yer alan olumsuz ifadelerden biri.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.