Örümcek Adam: Eve Dönüş'ü ilk hafta kaç kişi izledi?

Merakla beklenen yeni Örümcek Adam: Eve Dönüş filmini açılış hafta sonunda Türkiye'de kaç kişi izledi? İşte Box Office Türkiye verileri.

Son zamanların en çok beklenen filmlerinden olan Örümcek Adam: Eve Dönüş, geçtiğimiz Cuma günü itibarıyla tüm dünyada vizyona girmiş ve Marvel Sinematik Evreni'ne de dahil olmuştu. Spider-Man'in ilk solo filmi olan Örümcek-Adam: Eve Dönüş (Spider-Man: Homecoming) ülkemizde de ilgi gördü. Bugün ise filmin gişe sonuçları geldi.

Kaç kişi izledi?

Box Office Türkiye verilerine göre Örümcek Adam: Eve Dönüş filmini açılış hafta sonunda 207.065 seyirci tarafından izlenmiş. Filmin hasılat rakamı ise açılış hafta sonunda 2.898.675 TL. İlk 3 günde bu rakamı gören film, Türkiye'de bu yıl Warner Bros.'un dağıtımcılığını üstlendiği filmler arasında şu ana kadarki en iyi açılışa imza atan yapım olmayı da başardı. Aynı zaman Örümcek Adam: Eve Dönüş, son 10 yılın en iyi Temmuz ayı açılışını gerçekleştirdi.

Toplam 448.480 biletli seyirciyle tüm zamanlar Temmuz ayı ikinci hafta sonu seyirci rekorunun kırıldığı 07-09 Temmuz 2017 tarihlerinde, Transformers 5: Son Şövalye (Transformers: The Last Knight) 49.647 seyirciyle listenin ikinci sırasında yer aldı. Bu ikiliyi ise Arabalar 3, Doru ve Mumya izledi.

İşte geçtiğimiz hafta sonu gişe rakamları;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.