Arıkovanı’nda fonlamaya açılan Wattsu ile doğalgazda yüzde 57’ye varan tasarruf

Kombileri akıllı hale getiren Wattsu Kombi Tasarruf Cihazı, Turkcell’in kitlesel fonlama platformu Arıkovanı’nda desteğe açıldı.

Turkcell'in kitlesel fonlama platformu Arıkovanı'nda desteğe açılan Wattsu, kombileri akıllı hale getirirken, doğalgaz ve elektrik tasarrufu sağlıyor. Beework Ekibi tarafından Türkiye'de geliştirilen Wattsu Kombi Tasarruf Cihazı, günlük bazda doğalgazda yüzde 57'ye, elektrikte ise yüzde 68'e kadar tasarruf sağlıyor.

Beework tarafından 5 yıllık bir Ar-Ge çalışması sonucunda hayata geçirilen cihaz, iklimsel programlamayla hava sıcaklığına bağlı olarak evin ihtiyacı olan enerji üretimini otomatik olarak gerçekleştiriyor. Havanın ısısını algılayan Wattsu, ortam derecesinin yükseliş ya da düşüşüne göre kombinin performansını otomatik olarak ayarlıyor. Böylece evin ısısı belirlenen sevide sabitleniyor. Üründe bulunan "start/stop" özelliği, kombide bulunan su pompasının yine cihazda bulunan ateşleme sistemine bağlı şekilde çalışmasını sağlıyor. Bu sayede evin ısıtma tesisatına dağılan sıcak suyun daha etkin kullanılırken enerji tasarrufu da sağlanıyor.

Wattsu ile kullanıcılar su sensörü takılı cihazlarda kombiyi yazlık veya kışlık ayarına alma ihtiyacı duymadan dört mevsim otomatik olarak yönetebiliyor. Üründe bulunan T1, T2, T3, T4 ve T5 programlarından evlerine en uygun olanı devreye alarak enerji kullanımını verimli hale getiriyorlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.