Loch Ness Canavarı için 26 senesini harcadı

Steve Feltham, efsanevi Loch Ness Canavarı'nın peşine düştü. Peki onu bulabildi mi?

Loch Ness Gölü'nde bir canavarın olduğu söylenir. Nessie isimli canavarın varlığı bir türlü kanıtlamadı. İşini bırakan ve İskoçya'ya yerleşen Steve Feltham, 26 yıldır bu gizemli yaratığın peşinde.

Nessie'nin peşinde geçen yıllar

Steve Feltham, yedi yaşındayken Loch Ness'e gelmiş ve yaptığı geziden çok etkilenmiş. Yıllar içinde Nessie hakkında çok şey okuyan Steve, önceleri iki senede bir gölü ziyaret ettiğini, ama bir gün pişman olmamak ve hayalini gerçekleştirmek için işini bırakıp İskoçya'ya yerleştiğini söylüyor.

26 yıldır canavarın izini süren Steve, canavarın peşindeki en uzun avlanma ve iz sürme rekoru ile Guinness Dünya Rekorları'na bile girdi.

Loch Ness Canavarı'nı gördü mü?

Steve Feltham, canavarı şimdiye kadar bir kere görmüş. Yaptığı açıklamada su üstünde torpido kadar hızlı bir şeyin ilerlediğini, ancak o sırada yanında kamerası olmadığından fotoğraf çekemediğini belirtiyor. İkinci sefer görme şansı yakalamayı bekliyor.

Nessie var mı? Bir gün bulunursa ne olacak?

Yıllarını Loch Ness Gölü yanındaki karavanında geçiren Steve'in bu büyük soruya cevabı şu şekilde:

"Oralarda bir yerlerde bir şeyler olduğunu biliyorum. Umarım bu canavarın gizemini çözen ben olacağım. Nessie ortaya çıkarsa, dünyayı dolaşacağım. Birçok ülkenin kendine ait göl canavarı hikayeleri var. Belki onlardan birini de çözerim."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.