Hip Hop'un 44. doğum tarihi Doodle oldu! (Hip Hop'un tarihi)

Google bugün ana sayfasını Hip Hop'un tarihiyle ilgili hazırladığı bir Doodle ile süsledi. Arama motoru bu Doodle'ı ise Hip Hop'un 44. doğum tarihi şerefine hazırladı!

Arama motoru Google ana sayfasını önemli günler için süslemeye devam ediyor. Son olarak geçtiğimiz haftalarda Babalar Günü için özel bir Doodle ile karşımıza çıkan Google, bugün ise Hip-Hop'a özel bir Doodle ile karşımızda.

Hip-Hop'un tarihiyle ilgili bilgilerin verildiği Doodle'da ayrıca siz de bu alanda mini eğitim alabiliyor ve kısa süreliğine DJ dahi olabiliyorsunuz.

Doodle üzerindeki arama butonuna bastığınızda ise "Hip Hop'un tarihi"nin Google'daki arama sonuçlarına ulaşabiliyorsunuz.

Hip hop'un getirdiği yenilikileden birinin ortaya çıkışı: Break... 11 Ağustos 1973'te Kool Herc adlı DJ'in Boogie Down Bronx'da düzenlediği bir okula dönüş partisi, bildiğimiz anlamda müziği sonsuza dek değiştirdi.

İki turntable kullananan DJ'ler, enstrümental break aralığını uzatarak insanların daha uzun süre dans etmesini sağladı. Bu tarza zaman içerisinde break dans denildi.

DJ Kool Herc'in verdiği ilk partiden bu yana geçen zaman içinde hip hop müzik dünyasında etkili bir güç haline geldi. Daha sonra, partiyi canlı tutmak için ritimlerin üzerine kafiyeli sözler ekleyen MC2ler (Mastes Ceremonies, Takdimci) ortaya çıktı.

Tarihi öneme sahip bu yıldönümünde size DJ olmak için ihtiyaç duyacağın her şey burada: iki turntable ve bir sandık dolusu plak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.