Yandex, 30 Ağustos Zafer Bayramı'nı unutmadı! Peki ya Google?

Ülkemizde hizmet veren arama motorlarından Yandex, ana sayfasını 30 Ağustos Zafer Bayramı'na özel yeniledi. Ancak Google'da böyle bir çalışma olmadı.

Ülkemizde hizmet veren arama motorları ülke bazında veya dünya genelinde önemli günleri ana sayfasını değiştirerek kullanıcılarına duyuruyorlar. Bu anlamda bugün Yandex ana sayfasını 30 Ağustos Zafer Bayramı için değiştirdi. Ana sayfanın arka planında Büyük Taarruz ile ilgili bir görsel bulunuyor.

Bu arada Yandex'in hazırladığı logoya bastığımızda "30 Ağustos Zafer Bayramı"nın Yandex'teki arama sonuçlarına ulaşabiliyoruz.

Google unuttu!

Diğer taraftan Google, ülkemizde 30 Ağustos Zafer Bayramı'nda sessiz kalma geleneğini bu yıl da bozmadı.

30 Ağustos Zafer Bayramı!

Bugün 30 Ağustos, Zafer Bayramı!

30 Ağustos Zafer Bayramı, 26 Ağustos 1922'de başlayıp 30 Ağustos tarihinde, Dumlupınar'da, Mustafa Kemal Atatürk'ün başkomutanlığında gerçekleştirilen Büyük Taarruz'un zaferle sonuçlanmasıyla ve düşman birliklerinin ülkeyi terk etmesi neticesinde kutlanan bayramdır.

Zafer Bayramı ilk kez 30 Ağustos 1923'te Afyonkarahisar, Denizli, Kahramanmaraş, Ankara ve İzmir'de kutlanmış, Mayıs 1935 tarihinde de resmi bayram ilan edilmiştir. Zafer Bayramı, Türkiye Cumhuriyeti ve KKTC'nin ulusal bayramıdır, törenlerle kutlanır.

Biz de tüm yurttaşlarımızın bayramını kutluyor, Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarına, şükran ve saygılarımızı sunarak onları rahmetle anıyoruz.

İlgili: Google, 30 Ağustos'u neden kutlamıyor?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.