Youtube logosunda ve tasarımında değişikliğe gitti!

Geçtiğimiz aylarda yeni tasarımını beta olarak kullanıma sunan Youtube bugün bu tasarımını ve logosunu tüm kullanıcılarının beğenisine sundu.

Youtube geçtiğimiz aylarda beta olarak yeni tasarımını yayınlamıştı. Bu yeni tasarım ve logoya beta olarak ulaşmayı tercih etmeyenler bugünden itibaren yeni görünüme merhaba dedi.

Yenilenen tasarımda aslında ufak dokunuşlar bulunuyor. Bu dokunuşlar direkt olarak logodan başlıyor. Eski logo ile yeni logo arasındaki farkı tam olarak görmek isteyenler aşağıdaki fotoğrafa göz atabilirler.

Mobilde dikey video desteği!

Aynı tasarım dokunuşları mobil tarafta da görülebiliyor. Ayrıca bu konuda en önemli değişimlerden birisi Youtube'un mobilde artık dikey videoyu da desteklemeye başlaması. Yani artık Youtube'da dikey videolar yanında siyah çubuklar olmadan da izlenebilecek. Mobile eklenen ekstra özelliklerden bir diğeri de videoyu hızlandırma özelliği. Artık mobilde de video hızı değiştirilebilecek.

Youtube'da artık "koyu tema" seçeneği de mevcut. Kullanıcılar tıpkı Twitter'da olduğu gibi istediği zamanlar bu temaya geçiş yapabilecekler.

Ayrıca bugün kullanıcıları şöyle bir anket karşılıyor. Ankette sizce Youtube bir videodaki beğenmeme sayısını ne kadar doğru sayıyor sorusu sorulmuş ve 5 tane derecelendirme smiley'i konulmuş. Görünüşe göre Youtube bu tarz anketlerle ara ara kullanıcılarından geri bildirim almaya çalışacak.

Youtube tarafından paylaşılan aşağıdaki video bu yenilikleri gösteriyor. İşte o video;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.