iOS 11, iOS 10'u geçmek üzere!

Yeni gelen raporlara göre iOS 11 adaptasyon oranında iOS 10'u neredeyse geçmek üzere. İşte detaylar.

iOS 11, hatırlayacağınız üzere resmi olarak yayınlanmasından bir hafta sonra, % 25 adaptasyon rakamlarını yakalamayı başarmıştı. Genel olarak iyi bir yüzde sayılsa da iOS 11 bu anlamda iOS 10'un gerisinde kalmıştı. Şimdi ise, lansmandan bu yana geçen üç haftadan biraz daha fazla zamanda, iOS 11'in adaptasyonu iOS 10'u geride bırakmak üzere.

Araştırma şirketi Mixpanel'den gelen verilere göre, iOS 11'in kullanım oranı %47.26'ya kadar ulaşmış durumda. iOS 10 tarafında ise oran %48.05 seviyesinde. Bu gösteriyor ki bir gün bile geçmeden iOS 11, iOS 10'u geçmiş olacak.

Bu arada, geçen yıl iOS 10'un adaptasyon oranıyla karşılaştırıldığında, iOS 11 çok daha yavaş bir oranda gibi görünüyor..

Geçen yıl, iOS 10, kullanıma sunulmadan yirmi yedi gün sonra% 66'nın üzerinde adaptasyon oranına ulaşmıştı. iOS 11'in piyasaya sürülmesinden bu yana yirmi üçüncü günü kapatmak üzere olmamıza rağmen, en son işletim sistemi, geçen yılki iOS10'un performansına oranla yaklaşık % 20 daha düşük bir seviyede bulunuyor.

Bu ciddi fark ise, kullanıcıların iOS 10'dan memnun olmaları ya da iOS 11'e geçişte bir tedirginlik yaşamalarına bağlanabilir.

Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.