Nokia'nın dönüşü harika oldu, 10 milyon tahmini var!

Nokia bu yıl akıllı telefon pazarına resmi olarak yeniden giriş yapmıştı. Bugün gelen raporlara göre Nokia, ilk senesinde hatrı sayılır satış rakamları yakaladı.

Nokia geri döndü. 2000'li yılların başında piyasaya hakim olan telefon şirketi canlandı ve yeni telefonlarıyla karşımıza çıktı. Bu anlamda yenilenmiş Nokia 3310 modeli başta olmak üzere yeni Nokia'lar bir hayli ses getirmişti. Peki bu telefonlar ne kadar popüler ve ne kadar satıyorlar?

HMD Global, Şubat 2017'de Barselona'daki Mobil Dünya Kongresi'nde ilk Nokia telefonlarını tanıttıktan sonra, şirketin sahibi Pekka Rentala'ya göre "milyonlarca" ve "on milyonlarca" telefon sattılar.

IDC, kısa bir süre önce Nokia telefonlarının iyi satışlarını doğruladı. IDC araştırma direktörü Francisco Jeronimo bu satışlar için, "Bu harika bir başlangıç" dedi.

IDC, Finlandiya'da Nokia markasının 5 numara olduğunu ve % 0.4'lük bir pazar payı olduğunu tahmin ediyor. Ajans, Nokia'nın akıllı telefon satışlarının yılın ilk yarısında 1.5 milyona ulaştığını söyledi.

Bunun yanı sıra şirketin yıl genelindeki çeyrek-çeyrek satış rakamları şu şekilde;

1. çeyrek (sadece Çin'de) satış - 0,1 milyon
2. çeyrek (sadece Haziran'da) dünya lansmanı - 1,4 milyon
3. çeyrek (Global, 3 ay) yaklaşık 2,5 milyon
4. çeyrek (2 yeni model eklendi) - 3,5 milyon (ön tahmin)

Analistler, Nokia'nın bu ivmeyle devam ederse yılda 10 milyon akıllı telefon satabileceklerini söylüyorlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.