Huawei iletişim sektörünün lideri olarak nitelendirildi

Gartner, iletişim alanındaki Servis Sağlayıcılarının (CSP) Konsolide Gelir ve Müşteri Yönetimi (IRCM) 2017 Magic Quadrant raporunda, Huawei’yi piyasa liderlerinden biri olarak tanımladı.

Rapor, faturalandırma, müşteri hizmetleri, derecelendirme, ücretlendirme, fiyatlandırma, iş ortağı ilişkileri yönetimi, politika yönetimi, aracılık, self-servis, analiz ve ilgili diğer işlevleri sağlayan çözümleri değerlendiriyor.

Gartner'a göre liderler, dünya çapında büyük ve orta ölçekli CSP'ler için IRCM çözümleri sağlayan ve normal şartlarda son listede yer alan satıcılar olarak nitelendiriliyor:

-Kârlılık sağlarlar, gelirlerini artırırlar ve tüm büyük pazarlarda yer alırlar.

-İşlevsellikleri ortalamanın üstündedir, gelişmiş teknoloji ve ölçeklenebilirliğe sahiptirler.

-Ayrıca yenilikçi projelerde ve etkinliklerde yer almakta, müşterilerini dikkatle dinlemekte ve müşteri memnuniyeti eksenli projeler gerçekleştirmektedir.

-Gelir ve müşteri yönetimi faaliyetlerinde öncelikli ve yeni ortaya çıkmakta olan kalıpları/eğilimleri anlamaya çalışmakta ve Ar-Ge kaynaklarını ve yatırımlarını buna göre yönlendirmektedirler.

Huawei Gelir Yönetimi Alanı (Revenue Management Domain) Başkanı Wilson Zang, "Huawei'nin iki yıldır liderler bölümünde yer almasının, müşterilerimizle kurduğumuz uzun vadeli stratejik ilişkinin bir kanıtı olduğuna inanıyoruz. Geçtiğimiz yıl, CSP'lerin sayısal hizmet sağlayıcılara dönüştürülmesini sağlamak için analiz, IoT, Bulut ve imkanlara odaklanarak yeni teknolojilerin sunulması da dahil olmak üzere önemli yatırımlar yaptık."

Huawei'nin Konsolide Faturalandırma Yöntemi, (Convergent Billing System) 114 ülke ve bölgedeki 205 CSP'in iki milyondan fazla abonesine hizmet veriyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.