WhatsApp'ta her gün 60 milyar mesaj atılıyor

En çok kullanılan mesajlaşma servisi WhatsApp'ın güncel istatistikleri yayınlandı. Uygulamanın son istatistikleri şok edici boyutlara gelmiş durumda.

Facebook'un 19 milyar dolara satın aldığı mesajlaşma uygulaması WhatsApp büyümeye devam ediyor. Facebook CEO'su Mark Zuckerberg, 2017 yılı dördüncü çeyrek finansal çeyrek sonuçlarını açıklarken, WhatsApp'ın 1,5 milyar kullanıcıya ulaştığını duyurdu.

GÜNDE 60 MİLYAR MESAJ

Diğer taraftan WhatsApp'ta kullanıcıların her gün ortalama 60 milyar mesaj attıkları söylendi. Son aylarda platformda atılan mesaj sayısında ve içerisinde geçirilen ortalama süre de bir hayli artmış durumda.

WHATSAPP'A FACEBOOK DOPİNGİ

Herkesin bildiği üzere WhatsApp bundan yaklaşık 4 sene önce yani 2014 yılında Facebook tarafından 19 milyar dolar ödenerek satın alınmıştı. O zaman WhatsApp aylık 450 milyon toplam kullanıcı ve 315 milyon günlük aktif kullanıcıya sahipti. Ancak Facebook satın aldıktan sonra popülaritesini artıran platform şu günlerde korkunç rakamlara ulaşmış durumda.

SNAPCHAT'E GÖNDERME

Mark Zuckerberg, bu istatistikleri açıklarken Snapchat'e de atıfta bulunurak, sahip olduğu iki platform olan Instagram ve WhatsApp'ın şu anda dünya genelinde Hikaye özelliğinin en çok kullanıldığı iki uygulama geldiğini de söyledi. Snapchat'ten bu özelliği kopyalayan uygulamalar, kısa sürede zirveye yerleştiler.

Her ikisinin de Hikayeler özelliği her gün yaklaşık 300 milyon kullanıcı tarafından kullanılırken, Snapchat'te ise 178 milyon kullanıcı tarafından kullanılmakta.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.